سلام خدمت دکتر عزیز و خانمای اومایی
من دکترم برام سونو ۲۸ هفتگی نوشته بود انجام بدم بهشون گفتم شرایط کاری همسرم طوریه که شاید نشه همون ۲۸ برم گفت خب ۲۹ هفته انجام بده بیا.حالا مشکلی که هست اینه که همسرم پس فردا داره برمیگرده خونه منم دو روز دیگه وارد سی و یک هفته میشم.آیا میشه این سونو رو با گذشت دو هفته تاخیر انجام داد یا یه دفعه صبر کنم سونو ۳۳ هفتگی رو برم؟
گیچ شدم
پرسش (1401/07/29):
تاخیر سونو ۲۸ هفتگی
410
14
1401/07/29
سوال کننده
2
1401/07/29
الهه♡
سونو وزن و بررسی جنین هست از ۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری
1
1401/07/29
اسما بانو
این سونوها دیگه واسه وزن و نحوه قرارگیری جنین هست
اصلش ان تی و آنومالیه که باید دقیق به تاریخ باشه
اصلش ان تی و آنومالیه که باید دقیق به تاریخ باشه
0
1401/07/30
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/07/30
سوال کننده
اره اونا رو که دقیق رفتم فقط همین کمی تاریخش جا به جا شد
0
1401/07/30
مینا 🐥😍😍🐥
اشکالی نداره سونو برای برسی رشد جنین هست
منم 3 روز دیگه میخوام برم
منم 3 روز دیگه میخوام برم
0
1401/07/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دلیل انجام سونوگرافی هفته 28 چه بوده؟
دلیل انجام سونوگرافی هفته 28 چه بوده؟
0
1401/07/30
سوال کننده
والاچیز خاصی نگفت فقط گفت سونو ۲۸ هفتگی انجام بده بیا.کلا روال کار ایشون همینه برا بچه ی قبلیم هم که زیر نظرشون بودم نوشتن و انجام دادم اونو گفتن برا وزن بچه و اینکه چقدر رشد داشته. چون سابقه بیماری خداروشکر ندارم فقط همین کم خونیم
0
1401/07/30
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین سونوگرافی را در هفته 31 انجام دهید تا بعد اگر نیاز به تکرار بود در هفته 24 یا بعد آن تکرار گردد🌹
0
1401/07/30
سوال کننده
منظورتون همون ۳۴ هست دیگه؟
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و جواب دادید🌹🌹🌹
ممنون بابت وقتی که گذاشتید و جواب دادید🌹🌹🌹
0
1401/07/30
پزشک اوما
بله جانم در هفته 31 انجام دهید ، تا در صورت نقاط در هفته 34 یا بعد آن تکرار گردد ❤️❤️زنده باشید 🌹🌹
0
1401/07/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|171_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




