دقبقا منم همینطوری شدم. کم کم خوب شد البته من صورت از اول بارداری چن بار تا حالا جوش زده
تو گوگل خوندم نوشته بود خطرناکه ترسیدم
تبخال تناسلی ممکنه خطرناک باشه جای دیگه خطرناک نیست نترس منم داشتم از دکتر پرسیدم گفت مشکلی نیست
من تو بارداریم همش تبخال میزدم هیچی نیست
به قول دوستمون تبخال تناسلی خطرناکه
الکل بمال چند بار سریع خوب میشه
قاشق مسی بذار تو فریزر ' بذار روش ' سریع خوب میشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
نگران نباشید خطری ندارد. می توانید از پماد آسیکلوویر چانه کمک بگیرید. و روی دانهها کمپرس سرد بگذارید 💜