سلام
من باردارم دکتر این قرص و برام تجویز کرده
من یه بسته اضافه داشتم از دکترم پرسیدم گفتم بدم به خواهرم، گفت آره بده بخوره
دیگه حالا هرجور خودت صلاح میدونی عزیزم
مرسی عزیزم ببینم دکتر اوما چیه نظرش
دکترم بهم گف تا سه ماه بعد زایمان مصرف کنم بعدش استرحت سه ماهه دوباره سه ماه دیگه ادامه بدم تا یه سال بشه البته هر دکتر یه جور نظر داره
دکتر به منگفته بود تا پایان شیردهی
من چندتا بسته از کلسیم مونده برام اونم دکترتان لطفا بگین میشه بخورم
برای شیردهی خیلی مناسب
بمن گفتن مولتی ویتامینها رو ادامه بدم
سلام مامان گل
اگر در دوران شیردهی هستید بله میتوانید مصرف کنید 🌹