سلام
منم مریض شدم سرفه شدید و عطسه و... ولی فقط دارم نوشیدنی گرم میخورم و بخور و...
منم این چند روزه ترشحاتم تغییر کرده!!نمیدونم ربطی به مریضی داره یا عفونتی چیزی دارم.
نسبت به روزای قبل سرفه هاتون کمتر شده یا نه؟
کمتر شده ولی هنوز سرفه دارم
خلط گلو دارم هنوز گرفتگی بینی
سرفه های من خشکه بهبودی انچنانی هم نبوده
بخاطر اینکه نمیتونیم دارو قوی مصرف کنیم دیرتر از حالت عادی خوب میشیم
بادوم پوست بگیر رنده کن بریز تو ابجوش بخور
به دونه بجوشون فقط آبش رو بخور
کمک میکنه بهت
من فقط یه شربت هستم میخورم
دیگه دارو نمیخورم
حریره بادوم میخورم و به دانه
خوبه ان شاالله زود خوب بشی
سلام عزبزجانم
وقتتون بخیر 🌹🌹
نگران نباشید جانم و بگویید رنگ ترشحات چطور است و از آن ها عکس بگیرید تا ببینم
خانم دکتر امروز وضعیت سرفه هام خیلی بهتر شده ترشحاتم مثل قبل بود.
خداروشکر مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست ، لباس زیر را منظم تعویض کنید و برای تسکین سرفه ها میتوانید از لعاب به دانه کمک بگیرید اما خود دانه ها را نخورید تا به مرور انشالله بهبودی کامل حاصل گردد 💗
بله حتما
خیلی ممنون و متشکر
خواهش میکنم نازنینم زنده باشید 🌹💜🌹