حدود 10 روز پیش سقط داشتم و بدون مصرف هیچ دارویی کامل سقط شد.. و خونریزی دیگه قطع شده سونوگرافی هم رفتم و بقایا وجود نداشت ولی دو روزه درد پیشرونده کمر و پهلو دارم... اولش کم بود ولی الان زیاد شده...
ایا طبیعیه؟ برای تسکین دردش چیکار باید بکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



618
1401/07/28


