سلام خانم دکتر عزیز،من دو روزه شکمم خیلی سفت میشه.
راه میرم،میشینم یا دراز میکشم سفت میشه،با استراحت کم کم یکم شل میشه.
دو شب پیش رفتم بیمارستان نوار قلب بچه خوب بود،حرکاتشم خوب بود،مشکلی نداشت،شیاف بهم داد ده شب استفاده کنم،
میخاستم بپرسم با وجود اینکه همه چی خوب بود بازم این سفت شدن طبیعیه؟؟؟نگرانم خیلی،
پرسش (1401/07/28):
سفت شدن شکم در هفته ۳۱
1642
79
1401/07/28
سوال کننده
0
1401/07/28
😍 🥰😍
سلوم محدثه.منم شکمم خیلی سفت میشه دیروز رفتم دکتر قرص داد برا انقباض گفت استرس ممنوع فقط ارامش و شادی😂🤩
بعد شکمتو شل یچی بپیچ گرم باشه .و زعفرون و گشنیز جعفری و دارچین ممنوع.تحرکتم کم کن.
بعد شکمتو شل یچی بپیچ گرم باشه .و زعفرون و گشنیز جعفری و دارچین ممنوع.تحرکتم کم کن.
0
1401/07/28
😍 🥰😍
برا من حرکاتشم خیلی شدید شده میزنه تو شکمم .میگم الانه که بدنیا بیاد😂
0
1401/07/28
سوال کننده
سلام عزیز.اره از سفت بودنش استرس میگیرم،میگم یعنی انقباضه؟؟؟
رفتم بیمارستان مشکلی نداشت،بازم نمیدونم طبیعیه یا نه؟
رفتم بیمارستان مشکلی نداشت،بازم نمیدونم طبیعیه یا نه؟
0
1401/07/28
سوال کننده
حرکات بچه منم خوبه خداروشکر،
0
1401/07/28
zahra j
سلام منم تو هفته های شما زیر شکمم همچین احساسی داشتم
دکترم گفتن از عفونت ادراری هم ممکنه باشه دکتر من برای تشکیل ریه توی همون تایم بتامتازون تجویز کردن و زدم
و ازمایش دادم که عفونت ادراری داشتم و با مصرف دارو مشکلم برطرف شد
دکترم گفتن از عفونت ادراری هم ممکنه باشه دکتر من برای تشکیل ریه توی همون تایم بتامتازون تجویز کردن و زدم
و ازمایش دادم که عفونت ادراری داشتم و با مصرف دارو مشکلم برطرف شد
0
1401/07/28
سوال کننده
یعنی سفت شدن ربطی به عفونت ادرار داره؟؟؟؟
شمام تو هفته من شکمت سفت میشد زهرا جان؟؟؟؟
شمام تو هفته من شکمت سفت میشد زهرا جان؟؟؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
از استرسه که انقباض داری.
استرس نداشته باش سعی کن اروم باشی.
طبیعی بودنش که طبیعی نیست نباید انقباض داشته باشی.یسریا دارن ولی زیاد خطر ناکه
استرس نداشته باش سعی کن اروم باشی.
طبیعی بودنش که طبیعی نیست نباید انقباض داشته باشی.یسریا دارن ولی زیاد خطر ناکه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
اگه با رعایت کردن باز شکمت سفت شد خطرناکه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
دارو داده دکترت؟
من با دارو یکم اروم شدم
من با دارو یکم اروم شدم
0
1401/07/28
سوال کننده
عزیز رفتم بیمارستان گفت مشکلی نداری
0
1401/07/28
سوال کننده
بهم شیاف داد که گفت ده شب استفاده کن
0
1401/07/28
😍 🥰😍
خداروشکر.
فقط رعایت کن تا از بین بره
.
فقط رعایت کن تا از بین بره
.
0
1401/07/28
😍 🥰😍
پروژسترون؟
0
1401/07/28
سوال کننده
اره عزیز
0
1401/07/28
😍 🥰😍
همون درستش میکنه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
شاید گرمی چیزی خورده باشی
0
1401/07/28
سوال کننده
ایشالا...اوووف به خیر و خوشی تموم شه این دو ماه
0
1401/07/28
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1401/07/28
😍 🥰😍
من اخه شوهرم مریض بود خودمم یکم گرمی خوردم اینطوری شد.استرسم خیلی داشتم
0
1401/07/28
😍 🥰😍
حالا ادامه مطلب تو راهه😂😂
0
1401/07/28
سوال کننده
چی خوردی مثلا؟؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
کاچی
0
1401/07/28
😍 🥰😍
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/07/28
😍 🥰😍
سوپ پر سبزی🤦♀️
0
1401/07/28
سوال کننده
:)))
0
1401/07/28
😍 🥰😍
شربت عسل و ابلیمو🤦♀️
0
1401/07/28
سوال کننده
یعنی تاثیر داره اینا؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
خوبه رفتم دکتر وگرنه همین امروز فردا بدنیا میومد😂
0
1401/07/28
😍 🥰😍
اره گرمی زیاد بخوری موجب انقباض میشه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
چای دارچین
0
1401/07/28
سوال کننده
دکتر گفت انقباضه؟؟؟یا انقباض کاذب بود؟؟؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
وای هی فکر میکنم یادم میوفته بیشتر میترسم
0
1401/07/28
سوال کننده
الان شکمت شله؟؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
گفت از استرس و گرمی خوردنه رحمت انقباض داره اینطوری پیش بری نینی زود بدنیا میاد شیاف و قرص داد گفت اولا رعایت کن دوما شکمت سفت شد دارو استفاده کن
0
1401/07/28
😍 🥰😍
اره .
0
1401/07/28
سوال کننده
شیاف نداد؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
چرا گفت اگ با رعایت انقباض داشتی شبی یدونه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
ولی بهترم
0
1401/07/28
😍 🥰😍
گفت شیر زیاد بخور
0
1401/07/28
😍 🥰😍
فک کنم شیر گرمی رو از بدنم کم میکنه😂اونهمه گرمی خوردم
0
1401/07/28
سوال کننده
:)
0
1401/07/28
😍 🥰😍
شکمت دست بزن سرده یا گرمه؟
0
1401/07/28
سوال کننده
خنکه
0
1401/07/28
سوال کننده
کلا خودم گرممه همش
0
1401/07/28
😍 🥰😍
برا منم همونطور بود🤦♀️یچی بپیچ دور شکمت دستتو یا بذار روش گرم شه
0
1401/07/28
😍 🥰😍
من همه جام گرم بود بجر شکمم که یخ بود
0
1401/07/28
سوال کننده
اره دقیقا
0
1401/07/28
😍 🥰😍
راستی ظرف اینا شستنی اب نمیریزه رو شکمت ؟خیس بشه.اگ خیس شه سرد میشه سفت میشه
0
1401/07/28
سوال کننده
نه بابا
0
1401/07/28
😍 🥰😍
پس همون بشین با دستت شکمتو گرم کن اروم
نمالی یوقتا همینطوری دستتو بذار روش
نمالی یوقتا همینطوری دستتو بذار روش
0
1401/07/28
سوال کننده
چرا نمالم؟؟؟؟:)
0
1401/07/28
سوال کننده
الان پتو دور شکم پیچیدم:)
0
1401/07/28
😍 🥰😍
میگن خطرناکه.نوازش منظورم نیستا.ماساژه منظورمه😅
0
1401/07/28
سوال کننده
اها اره
0
1401/07/28
😍 🥰😍
خلاصه که فشار نیاد به نینی
0
1401/07/28
سوال کننده
چشششم
0
1401/07/28
😍 🥰😍
انقد کیف میده شکممو با دستم گرم میکنم😅
0
1401/07/28
😍 🥰😍
🙈🙈🙈😁😅
0
1401/07/28
سوال کننده
:)
0
1401/07/28
سوال کننده
تو کمر درد نداری؟؟
0
1401/07/28
😍 🥰😍
یوقتم نزنه به سرت بیاری کیسه اب گرم بذاری روشا😅
0
1401/07/28
سوال کننده
نه بابا
0
1401/07/28
😍 🥰😍
گاهی زیاد راه برم کمرم میگیره
0
1401/07/28
😍 🥰😍
یا خونه جارو کنم
0
1401/07/28
سوال کننده
منم یکم میگیره ول میکنه گاهی
0
1401/07/28
😍 🥰😍
پزشک اوما چرا جواب نمیده؟
من منتظرم بیان ببینم چی میگن
من منتظرم بیان ببینم چی میگن
0
1401/07/28
😍 🥰😍
تا نینی بدنیا بیاد هزارتا درد میگیریم دورازجونت😅😂🤦♀️
0
1401/07/28
سوال کننده
بخدا تا الان خیلی ریلکس بودم استرس نداشتم،اما این چند روز این سفت شدن کلافم کرد و نگران
0
1401/07/28
سوال کننده
اوما یا امشب یا فردا میشه تا جواب بده
0
1401/07/28
zahra j
نمیدونم واقعا
من وقتی از جام بلند میشدم خیلی حس گرفتگی داشتم
بعد راه میرفتم کم کم باز میشد
علامت دیگه ای برای عفونت نداشتم اما تستم مثبت شد
من وقتی از جام بلند میشدم خیلی حس گرفتگی داشتم
بعد راه میرفتم کم کم باز میشد
علامت دیگه ای برای عفونت نداشتم اما تستم مثبت شد
0
1401/07/28
zahra j
شاید برای من دلیلش این بوده
اما بعد از داروهای عفونت دیگه اتفاق نیفتاد
اما بعد از داروهای عفونت دیگه اتفاق نیفتاد
0
1401/07/29
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
در هنگام مراجعه به بیمارستان هم شکمتان سفت بود؟ لمس شکمی برای چک انقباضات انجام شده؟
در هنگام مراجعه به بیمارستان هم شکمتان سفت بود؟ لمس شکمی برای چک انقباضات انجام شده؟
0
1401/07/29
سوال کننده
وقتی رو تخت درازکشیده بودم خیلی سفت نبود،بعد که پاشدم سفت شد که ماما میگفت طبیعیه،کاذبه،
نوار قلب و حرکتاش خوب بودن خیلی
نوار قلب و حرکتاش خوب بودن خیلی
0
1401/07/29
پزشک اوما
جان دل اگر همه چیز خوب بوده بله این احتمال وجود دارد که انقباضات براکستون هیکس یا همان انقباضات کاذب شروع شده باشند شما تلاش کنید تا مایعات به ویژه آب را بیشتر مصرف کنید، استراحت کافی داشته باشید، فعلاً جهت اطمینان روابط جنسی محدود گردند و شیاف را نیز منظم استفاده نمایید تا ببینیم در ادامه شرایط چطور پیش میرود هرگاه احساس کردید که انقباضات با گذشت زمان شدت پیدا کرده و با تغییر وضعیت و استراحت بهبود پیدا نمیکند آنگاه مراجعه مجدد داشته باشید 🌹🌹🌹
1
1401/07/30
سوال کننده
ممنونم،چشم دکتر عزیز
0
1401/07/30
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️
0
1401/07/30
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




