سلام خانوم دکتر مهربون
من دیشب بیبی چک استفاده کردم با سیکل ۲۵ روزه (دیروز ۲۲ سیکلم بود) ومثبت شد
پزشک دوفاستون رو برام تجویز کرده بودن از ۱۶ سیکل به مدت ۱۰ روز که پس فردا ۱۰ روز تموم میشه
میخوام بدونم کی میتونم آزمایش خون انجام بدم
امروز هم بیبی زدم زیر ۱ دقیقه مثبت شد
آیا میتونه بخاطر دوفاستون کاذب باشه
پرسش (1401/07/27):
بیبی چک مثبت وزمان آزمایش خون
1025
72
1401/07/27
سوال کننده
4
1401/07/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
مباااارکه🌻
0
1401/07/27
یکتا (مامان نلین ❤️)
همین الانم میتونی ازمایش بدی
1
1401/07/27
atefe k
عزیزم وقتی توی ادرارت بوده اول توی خون بوده بعد رفته تو ادرار پس هرموقع خواسی میتونی تست بدی
4
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/07/27
سمیرا سمیر
مثبته
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1401/07/27
atefe k
چ قشنگه😁
1
1401/07/27
سمیرا سمیر
تبریک
1
1401/07/27
طیبه مامان آریان💙 .
به به مبارکه عزیزم. قدم خیر باشه.
هورمون بارداری اول توی خون ترشح میشه بعد داخل ادرار. چون قرص میخوری حتما زودتر آزمایش بده و برو دکتر. ممکنه بگه دیگه نخور
هورمون بارداری اول توی خون ترشح میشه بعد داخل ادرار. چون قرص میخوری حتما زودتر آزمایش بده و برو دکتر. ممکنه بگه دیگه نخور
1
1401/07/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مارک بی بی چک چیه؟چه قشنگه😍
1
1401/07/27
طیبه مامان آریان💙 .
قدمش
0
1401/07/27
سوال کننده

مارکش زیموها عزیزم
2
1401/07/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
مبارک باشه جانم❤
1
1401/07/27
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خیلی عالیه 😍
1
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
گلم هرمون بتا اچ سی جی اول توی خون پخش میشه
بعد از کلیه ها دفع توی ادار میشه
پس در نتیجه بی بی چک مثبت شد ینی صدرصد آزمایش خونتم معلومه
بعد از کلیه ها دفع توی ادار میشه
پس در نتیجه بی بی چک مثبت شد ینی صدرصد آزمایش خونتم معلومه
1
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ای جانم خدا سالم و سلامت ب دستت برسونه عزیزدلم خیلی مبارکت باشه قربونت برم
1
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
التماس دعا
1
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ولی بنظرم صبر کن یکی دوروزی از موعدت بگذره بعد ازمایش بده عزیزم اونجوری دیگه استرس عدد بتای پایین رو هم نداری یا دیگه نیاز نمیشه دوباره تکرار کنی
1
1401/07/27
💞Mohadese💞 👨👩👧
اخی مبارکه عزیزم
منم پارسال 25و 26مهر بیبی زدم
منم پارسال 25و 26مهر بیبی زدم
0
1401/07/27
سوال کننده
فدات بشم عزیزم
انشالله تووهمین روزها قسمت خودت میشه
ازته دلم برات این لحظه رو آرزو میکنم قشنگم🤲🤲🤲🤲🤲😘😘
انشالله تووهمین روزها قسمت خودت میشه
ازته دلم برات این لحظه رو آرزو میکنم قشنگم🤲🤲🤲🤲🤲😘😘
1
1401/07/27
Elnaz .
به نظرم بذار چند روز دیگه آز بده که مث من مجبور نشی تکرار کنی
0
1401/07/27
Elnaz .
مبارمه عزیزممم
0
1401/07/27
سوال کننده
باشه گلم
خودمم نظرم اینه
شنبه میرم پس
چون به همسرم نگفته بودم بخاطر اون عجله داشتم
گفتم آز بدم مطمئن شم بعد
خودمم نظرم اینه
شنبه میرم پس
چون به همسرم نگفته بودم بخاطر اون عجله داشتم
گفتم آز بدم مطمئن شم بعد
0
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
مرسی فداتشم امروز سالگرد نامزدیمونه کلی برنامه تو ذهنم ریخته بودم ک عقب انداختم الانم هفت روز تا موعدم مونده فولی خوب هم نداشتم
0
1401/07/27
سوال کننده
شما چندسیکلت وبا سیکل چند روزه آزمایش دادید که دوباره تکرار کردید
سونو انجام دادید تا الان؟
سونو انجام دادید تا الان؟
0
1401/07/27
سوال کننده
توکلت به خدا باشه
انشالله دوتا جشن رو یکی میگیری همین روزها
انشالله دوتا جشن رو یکی میگیری همین روزها
0
1401/07/27
😻Zahra😻 🌹🌹
سلام خوبی گلم.میگم شما چند دوره قرص دوفاستون استفاده کردی.تنبلی هم داری؟
0
1401/07/27
شادی 🌈
حالا اصن برا چی میخای بری ازمایش؟
بی بیات ک مثبتن
چند روز دیگه برو سونو، ساک حاملگیو میبینن
اگه خیلی صبر داری میتونی بذاری هف هفتگی بری ک قلبشم ببینی
بی بیات ک مثبتن
چند روز دیگه برو سونو، ساک حاملگیو میبینن
اگه خیلی صبر داری میتونی بذاری هف هفتگی بری ک قلبشم ببینی
0
1401/07/27
سوال کننده
سلام فدات مرسی گلم
تنبلی خفيف داشتم
آخرین سیکلم یدفعه ۱۱ روز مونده به موعد پریود شدم که دکتر دوفاستون تجویز کرد برای منظم کردن پری
بعد گفت اگه بارداربشی جا جنین رو سفت میکنه اگه نباشي منظم میشه پری
سه دوره لتروزول واسترادیول ودگزا استفاده کردم اثری نداشت
دکتر گفت سه ماه به بدنت استراحت بده
دیگه نخوردم
تنبلی خفيف داشتم
آخرین سیکلم یدفعه ۱۱ روز مونده به موعد پریود شدم که دکتر دوفاستون تجویز کرد برای منظم کردن پری
بعد گفت اگه بارداربشی جا جنین رو سفت میکنه اگه نباشي منظم میشه پری
سه دوره لتروزول واسترادیول ودگزا استفاده کردم اثری نداشت
دکتر گفت سه ماه به بدنت استراحت بده
دیگه نخوردم
0
1401/07/27
سوال کننده
البته فولیک اسید ۱میل شبی یدونه
گلوکوفاژ ۵۰۰ یدونه شبی
ویتامین د۳ هزار روزی ۱ عدد
پودر اینو فولیک روزی یه ساشه
ویتامین ای ۲۰۰ یک روز در میون
همسرمم یک ماه بود قرص ولمن استفاده میکرد
گلوکوفاژ ۵۰۰ یدونه شبی
ویتامین د۳ هزار روزی ۱ عدد
پودر اینو فولیک روزی یه ساشه
ویتامین ای ۲۰۰ یک روز در میون
همسرمم یک ماه بود قرص ولمن استفاده میکرد
0
1401/07/27
سوال کننده
مرسی گلم
اگه بتونم دوام بیارم که خیلی خوب میشه😅
اگه بتونم دوام بیارم که خیلی خوب میشه😅
0
1401/07/27
😻Zahra😻 🌹🌹
اها منم دوره دوم هس این ماه باید استفاده کنم براماهم دعا کن
0
1401/07/27
سوال کننده
توکلت بخدا باشه چشم گلم حتما دعات میکنم
انشالله به همین زودی باردار میشی 🤲🤲🤲
انشالله به همین زودی باردار میشی 🤲🤲🤲
0
1401/07/27
Elnaz .
من چهار روز بعد موعد آز دادم که200بود و دو روز بعدشم تکرار کردم
0
1401/07/27
Elnaz .
آره عزیزم شنبه سونو دادم
1
1401/07/27
ریحانه 🌱🕊️
به به چه خوشگل پررنگ تر از دیروز شده. مبارکت باشه💓
1
1401/07/27
نیلوفر دُری
چقدر خوشرنگه هم بی بیت هم خطاش😍مبارکت باشه
0
1401/07/27
سوال کننده
بیبی چک کی مثبت شد؟
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جان دل دوفاستون منجر به نتیجه مثبت بی بی چک نمیشود و احتمالا باردار هستید شنبه یا یکشنبه آزمایش خون انجام دهید تا در صورت مثبت بودن عدد بتا هم قابل توجه باشد و نخواهید تکرار کنید، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد ❤️
جان دل دوفاستون منجر به نتیجه مثبت بی بی چک نمیشود و احتمالا باردار هستید شنبه یا یکشنبه آزمایش خون انجام دهید تا در صورت مثبت بودن عدد بتا هم قابل توجه باشد و نخواهید تکرار کنید، امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد ❤️
1
1401/07/27
سوال کننده
چشم خانوم دکتر عزیز ومهربان
ممنون از لطفتون
ممنون از لطفتون
0
1401/07/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز مهربانم زنده باشید ❤️❤️
0
1401/07/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




