اونجا که دکتر سونو میکرد گفت که جنین کاملا سالمه و همه چیش نرماله ولی من گفتم شماهم نگاه کنید یکم نگرانم برای سرویکس
سلام به روی زیباتون مامان گل
عزیزم در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده طبیعی هستند و اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل دخترتان هم بدون مشکل هستند ، نگران نباشید جانم، ،فقط اینکه طول سرویکس گزارش نشده است 🌹
اینکه طول سرویکس گزارش نشده موردی نداره؟؟
یعنی طبیعی بوده که ننوشته یا اینکه بررسی نکرده؟
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
بهتر بود گزارش میشد و اینکه ذکر نشده یا ناشی از این است که درخواست نشده یا اینکه طبیعی است و نوشته نشده است 🌹