با سلام
من آخرین پریودیم 17 مهرماه بوده،الان با نظر پزشکم باید برای بارداری اقدام کنه ولی متاسفانه عفونت ادراری گرفتم و تکرر ادرار و سوزش اذیتم میکنه،قبلا دکتر بهم قرص سیپروفلاکساسین و قرص فنازوپریدین داده بود ولی الان چون میخوام اقدام کنم نمیدونم چه انتی بیوتیکی باید مصرف کنم که موردی نداشته باشه.
به دکتر خودم دسترسی ندارم.
لطفا راهنمایی بفرمایید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



537
1401/07/27




