سلام
دخترم نمیدونم چرا از صبح سینمو مک نمیتونه بزنه قشنگ دوتا یا سه تا مک میزنه باز روشو میکنه اونور باز دوباره دوسه تا دیگه مک میزنه و هی این کارو تکرار میکنه اونم با حالت گریه ناله نه از روی بازی خودشم کلافه شده و گریه میکنه و دیگه سینمو نمیگیره
دماغشو اسپری زدم گوشاشو چرب کردم ولی بهتر نشده چیکار کنم؟
پرسش (1401/07/27):
راحت شیر نخوردن نوزاد ۳ماهه
460
55
1401/07/27
سوال کننده
0
1401/07/27
سوال کننده
البته خودمم چن روزه سرماخوردم
ولی دائم تو خونه ماسک زدم از روز اول
ولی دائم تو خونه ماسک زدم از روز اول
0
1401/07/27
زنبق امیر
شاید گلو درده
0
1401/07/27
سوال کننده
الان ی هفته ای هم هس از دهنش روزا ک بیداره اب میاد
شبا هم ساعت ۱۱ اینا ک تایم خابش میشه ی ۵ دقه ای میزنه ب گریه و بعد میخابه
شبا هم ساعت ۱۱ اینا ک تایم خابش میشه ی ۵ دقه ای میزنه ب گریه و بعد میخابه
0
1401/07/27
زنبق امیر
احتمال زیاد گلو دردده ببر دکتر بهش دارو بده
0
1401/07/27
سوال کننده
همشم از جاش میپره تووخاب نه ها تو بیداری انگار ک بترسه قبلا اینجوری نبود
0
1401/07/27
معصومه 🌹
ممکنه گلوش درد میکنه . دختر منم این چند وقت گلو درد داشت نه شیر درست میخورد و نه غذا . همش میگفت سیرم
0
1401/07/27
سوال کننده
چمیدونم
حالا غروب میبرمش
ای لعنت بهشون ک واتس اپا رو قطع کردن نمیتونم ب دکترش ی پیام بدم
حالا غروب میبرمش
ای لعنت بهشون ک واتس اپا رو قطع کردن نمیتونم ب دکترش ی پیام بدم
0
1401/07/27
زنبق امیر
چقدر سخته بچه کوچک نمیتونه صحبت کنه نمیدونی چشه
من پسرم دستش شکسته بود تا یه هفته نفهمیدم فقط گریه میکرد
من پسرم دستش شکسته بود تا یه هفته نفهمیدم فقط گریه میکرد
0
1401/07/27
زنبق امیر
ببر دکتر معاینه میکنه التهاب باشه دارو میده
0
1401/07/27
زنبق امیر
احتمالا ترسیده باشه یا چشم خورده اسپند هم دود کن براش
0
1401/07/27
سوال کننده
دائم دود میکنم
0
1401/07/27
سوال کننده
حالا برا غربو نوبت گرفم ببرمش
0
1401/07/27
زنبق امیر
انشالله بهتر باشه بچه سه ماهه فقط دارو باید بخوره
نه میشه دمنوش داد نه چیزی
نه میشه دمنوش داد نه چیزی
0
1401/07/27
سوال کننده
الان فعلا خابش برده خداکنه بیدارشد بتونه شیر بخوره ک تا غروب ببرمش دکتر
0
1401/07/27
سوال کننده
واسه خودمم ک سرماخوردم هر دارویی ک تو شیردهی مجازه بگین ک بخورم فقط استامینوفن ساده میخورم
0
1401/07/27
زنبق امیر
دیفن هیدرانین ساده و دمنوش زیاد بخور
0
1401/07/27
سوگل "مامان میکائیل"
سمانه دخترت شیر خشکم میخوره؟
0
1401/07/27
باران .
عزیزم اینا همه علایم رفلاکسه پسر منم شیرخودمو فقط تو خواب میخوره
0
1401/07/27
گلاب 🌎
شاید دلش درد میکنه شکمشو گرم کن آروغشم بگیر قنداقش کنی یکم هم بد نیست
0
1401/07/27
سوال کننده
الان بهش شیر دادم ازون یکی سینم گرف
0
1401/07/27
سوال کننده
ولی از سینه سمت راستم نمیگیره
0
1401/07/27
سوال کننده
ماهی ی قوطی
0
1401/07/27
سوال کننده
اخه تا الان ک رفلاکس نداشه فقط حساسیت ب پروتئین گاوی داشه
0
1401/07/27
💙Toba 💙 💙
پسر منم سه چهار روز همین مشکلو داره ولی اون صبحا ک از خواب بیدار میشه بینیش گرفته دو سه تا سرفه میکنه
0
1401/07/27
💙Toba 💙 💙
امروز میخام ببرمش دکتر
0
1401/07/27
سوگل "مامان میکائیل"
اها گفتم شاید از شیرت میخواد فاصله بگیره
0
1401/07/27
سوال کننده
منم ساعت ۷ نوبت گرفم براش
1
1401/07/27
سوال کننده
ن زیاد بهش نمیدم
فقط وقتایی ک از بی خابی و خستگی شیر ندارم میدم
فقط وقتایی ک از بی خابی و خستگی شیر ندارم میدم
0
1401/07/27
نسترن ..
مامان دنیز نمیخام بترسونمت دقیقا پسر منم از همین علائم شروع شد
0
1401/07/27
نسترن ..
حتما دخترتو ببر دکتر نشون بده
0
1401/07/27
نسترن ..
این علائم میگم
0
1401/07/27
نسترن ..
ببرش سنو احتمال خیلی زیاد رفلاکس گلوشو میسوزونه
0
1401/07/27
سوال کننده
حالا امروز میبرمش ببینم دکترش چی میگه
0
1401/07/27
سوال کننده
رفلاکس داش بچتون وزن میگرف یا ن؟
0
1401/07/27
سوال کننده
دائم این علائمو داش؟؟
من هر چن روز ی بار اینجوری میشه
هی پشت هم هر چن دقه ی بار میپره بعد باز خوب میشه باز چند روز دیگه اینجوری میشه
من هر چن روز ی بار اینجوری میشه
هی پشت هم هر چن دقه ی بار میپره بعد باز خوب میشه باز چند روز دیگه اینجوری میشه
0
1401/07/27
نسترن ..
اره داشت
0
1401/07/27
نسترن ..
فیلم بگیر از همون علائمش ب دکتر نشون بده
0
1401/07/27
نسترن ..
اره رفلاکس داشت وزن میگره ولی کم کم
0
1401/07/27
نسترن ..
بعد ب دورو برش هم نگاه میکنه با تعجب؟؟؟
0
1401/07/27
نسترن ..
پسر منم هر چن روز یبار شاید هفته ای یبار بعد چن روزی یبار شده
0
1401/07/27
سوال کننده
اره
ب قابلمه هام هر وق نگاه میکنه صدا در میاره میخنده😄😄😄
ب قابلمه هام هر وق نگاه میکنه صدا در میاره میخنده😄😄😄
0
1401/07/27
سوال کننده
صبح اونجوری کرد دیگه نکرده هنو ک فیلم بگیرم
0
1401/07/27
سوال کننده
دنیز تا الان وزن گیریش خوب بوده حالا امروز ببرمش ببینم چجوری شده وزنش ی ماهه وزن نکردم
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام مامان گل
الان همچنان موفق به شیردهی از سمت راست نشدید؟ خوراکی دارای طعم و ادویه یا بوی خاص مصرف نکرده بودید؟
الان همچنان موفق به شیردهی از سمت راست نشدید؟ خوراکی دارای طعم و ادویه یا بوی خاص مصرف نکرده بودید؟
0
1401/07/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر چرا سینمو گرف ولی خیلی بد میخوره
سرماخورده ام و دیروز سوپ جو ماکارونی خوردم و لیمو عسل
سرماخورده ام و دیروز سوپ جو ماکارونی خوردم و لیمو عسل
0
1401/07/27
پزشک اوما
مامان جان از نظر برفک ارزیابی کنید و اطلاع دهید
0
1401/07/27
سوال کننده
نداره زبونو دهنش اصلا سفیدی نداره
0
1401/07/27
سوال کننده
امروزم نوبت دکتر گرفتم ببرمش دکتر ولی چون مطب دکترش کشاورزه و سمت انقلاب میفته ترسیدم ببرمش چون گفتن شلوغه گفم ی وقت گاز اشک اوری چیزی نزنن بدتر بشه
0
1401/07/27
آیسان .
احتمالا رفلاکس پنهان داره بچه منم این مشکلات پریدن و اینا که گفتی داشت فهمیدیم رفلاکس پنهانه شیر مخصوص داره میخوره خوب شد. یه سونوگرافی بکنی بد نیست البته اگه رفلاکس پنهان باشه نشون نمیده. منمو دکتر فهمید از علایمی که توضیح دادم. پرش و نا ارومی تو خواب، عرق سر، اب دهن و گاهی شیر از دماغ
0
1401/07/27
آیسان .
و چون رفلاکس پنهانه وزنم میگیره ولی هی شیر میاد بالا میسوزنه میپره و بی قرار میشه
0
1401/07/28
پزشک اوما
مامان گل فعلا سینه را قبل شیردهی خوب بشویید ، اگر باز مقاومت کرد و شرایط بهتر نشده، فعلا تا فردا شیر را بدوشید و با قطره چکان یا سرنگ یا قاشق شیر بدهید و فردا اگر بار سینه را نگرفت جهت ارزیابی علت مراجعه کنید 🌹
0
1401/07/28
... ...
احتمالا گوش سمت چپش درد میکنه یا گلوش سمت چپ
0
1401/07/28
نسترن ..
.چرا سنو گرافی رفلاکس پنهانو نشون میده تعداد دفعاتی ک شیر در یک دقیقه از معده تا مری میادو میشمرن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




