سلام دکتر خسته نباشید دوباره بچم سرما خورده سرفه داره با ابریزش،،،، بردم دکتر هفته پیش سرماخورده بود و تب کرد ی روز ،آزیترومایسین و ستریزن و اسپری داد یک هفته دادم داروهاشو الان دوباره سرفه داره براش سرماخوردگی کودکان خریدم چند سی سی باید بدم مصرفش چند ساعت یکباره ؟ و اسپری بینی دکوسالین هم گفت دوازده ساعت فک کنم درسته؟؟ ممنون
و اینکه تا کی ادامه بدم داروها و اسپری ممنون
پرسش (1401/07/27):
شربت سرما خوردگی کودکان
2834
19
1401/07/27
سوال کننده
0
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹
عزیزم شرکت سازنده این شربت هیچ اطلاعاتی در مورد دوز مجاز ارائه نداده و اصولا این سبک شربت ها برای زیر دو سال بدون نظر متخصص اطفال نباید مصرف شوند بهتر است شربت پلارژین کیدز بدهید. دکوسالین را نیز میتوانید بله به این شکل استفاده کنید، در مورد سؤال آخرتان هم اگر با وجود سه روز از شروع مجدد درمان شرایط بهتر نشد حتما مراجعه کنید در مورد طول درمان تصمیم گیری شود 🌹
زنده باشید 🌹
عزیزم شرکت سازنده این شربت هیچ اطلاعاتی در مورد دوز مجاز ارائه نداده و اصولا این سبک شربت ها برای زیر دو سال بدون نظر متخصص اطفال نباید مصرف شوند بهتر است شربت پلارژین کیدز بدهید. دکوسالین را نیز میتوانید بله به این شکل استفاده کنید، در مورد سؤال آخرتان هم اگر با وجود سه روز از شروع مجدد درمان شرایط بهتر نشد حتما مراجعه کنید در مورد طول درمان تصمیم گیری شود 🌹
0
1401/07/27
سوال کننده
ستریزن هم دارم میشه فقط ستریزن بدم؟
0
1401/07/27
سوال کننده
پلارژین ضرر نداره بدم؟؟ چند سیسی بدم پلارژین کیدز؟
ی سوال دیگه دکتر کوریزان کودکان بهتره یا پلارژین کیدز؟؟
ی سوال دیگه دکتر کوریزان کودکان بهتره یا پلارژین کیدز؟؟
0
1401/07/27
سوال کننده
دکتر پس این سرما خودگی کودکان ندم دیگه و اینکه پلارژین تا چند روز بدم بهش دیگه چرک خشک کن ندم ؟؟
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون تا سه روز ستریزن هر دوازده ساعت و دکوسالین هر دوازده ساعت با پلارژین بدم ؟
0
1401/07/27
پزشک اوما
بله جانم اما سیتریزین درمان سرفه نیست بیشتر از شدت آبریزش کم میکند. پلارژین هم خیر ضرر ندارد باتوجه به سن دلبندتان پلارژین کیدز گزینه بهتری است.
آنتی بیوتیک را نمیتوانید خودسرانه بدهید باید معاینه شود گل من و بعد تصمیم گیری شود 🌹🌹
آنتی بیوتیک را نمیتوانید خودسرانه بدهید باید معاینه شود گل من و بعد تصمیم گیری شود 🌹🌹
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون چند سیسی پلارژین بدم وهر چند ساعت
0
1401/07/27
سوال کننده
تا چند روز ادامه بدم
0
1401/07/27
پزشک اوما
میتوانید در 3 نوبت یعنی هر 8 ساعت بدهید و در هر نوبت 2.5 سی سی بدهید ، اگر بعد سه روز بهبودی حاصل نشد مراجعه کنید 🌹
1
1401/07/27
سوال کننده
ممنون
0
1401/07/28
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹
0
1401/07/28
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
0
1401/07/29
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز
0
1401/07/29
سوال کننده
دکتر پلارژین تا کی انقضا داره مث استامینوفن تا یک ماهه؟
0
1401/07/29
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم. قطره بله اما فرم شربت وابسته به مندرجات خود کارخانه بوده و باید به بروشور دارو دقت کنید اگر مورد خاصی ذکر نشده بود، تاریخ انقضای روی بسته مبنا قرار میگیرد🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




