سلام دکتر عزیز و دخترای خوشگل
من از روز ۱۵ سیکل تا الان ک ۲۳ سیکل هستم سینه هام درد میکنن و امروز دردش شدید تر شد
دو روزم هست که گاهی گرفتگی خفیف زیر شکم دارم.
امشب یه مقدار لک دیدم
۷ روز مونده به موعدم میتونه لانه گزینی باشه؟ یا بازم داری پری میاد؟
امروز هم بی بی چک زدم هاله داشت اما اعتمادط ندارم چون دو ماه پیشم زدم و هاله انداخت ولی پریود شدم
پرسش (1401/07/26):
درد شدید سینه و لکه بینی ۸ روز ب موعد
589
34
1401/07/26
سوال کننده
0
1401/07/26
سلین حسینی
عزیزم انشالله لانه گزینی بوده
کار سنگین نکن
گرمیجات نخور
اگر الان لانه گزینی باشه روز موعدت بی بی چک خوشگل داری
کار سنگین نکن
گرمیجات نخور
اگر الان لانه گزینی باشه روز موعدت بی بی چک خوشگل داری
0
1401/07/26
eliiii saburi
عزیزم سیکلهات چند روزه است
0
1401/07/26
eliiii saburi
انشالله که باردار هستی 😘😍
1
1401/07/27
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
0
1401/07/27
سوال کننده
۳۰ روزه گاهی هم ۲۸ ۲۹ روزه
0
1401/07/27
سوال کننده
انشاالله عزیزم تو نینی داری تو دلت دعا کن
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
سلام گلم پس فردا بی بی بزن
۹۰ درصد لانه گزینیه
۹۰ درصد لانه گزینیه
0
1401/07/27
آریانا ایرانی
دوباره بزن که ما در مورد بی بی چک نظر بدیم الانم بزنی نشون میده
0
1401/07/27
سوال کننده
سلم عزیزم لانه گزینی باشه بعد دو روز نشون میده؟
0
1401/07/27
سوال کننده
فردا یه مارک دیگه بگیرم بزنم. این ک امروز زدم ویتاساین بود
1
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
سوال کننده
این بی بی رو امروز زدم
0
1401/07/27
آریانا ایرانی
خیلی مشکوکه انشالله که باردار باشی به حق علی
0
1401/07/27
ریحان 🎀
من مدیکور زدم راضی بودم
برای من هم منفی رو درست نشون داد هم مثبتو درست نشون داد
برای من هم منفی رو درست نشون داد هم مثبتو درست نشون داد
0
1401/07/27
پروین 🩷
سلام عزیزم اگر درد سینت ادامه داره مطمئن باش بارداری 💚😉
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
امروز ک لانه گزینی شد مثلا
آره دو ۳ روز بعدش مشخص میشه
آره دو ۳ روز بعدش مشخص میشه
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
این بی بی چک حرف نداره
0
1401/07/27
سوال کننده
انشاالله خدا از دهنت بشنوه
1
1401/07/27
سوال کننده
من ک قسمت نشده مثبت نشون بده اما منفی رو همیشه درست نشون داده😂
0
1401/07/27
سوال کننده
سلام قشنگم انشاالله همینطور باشه😍
0
1401/07/27
سوال کننده
فردا باز میزنم
0
1401/07/27
سوال کننده
منم همیشه همین مارک استفاده میکنم
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
آره خیلی خوبه
0
1401/07/27
hana ۱۳۸۰
بزن پررنگ تر میشه
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون ریحانه بانو
عزیزجانم لکه بینی در این زمان از سیکل میتواند هم علامتی از لکه بینی و هم علامت در راه بودن پریود باشد و اگرچه هاله بی بی چک علامت جذابی است اما قابل اعتماد نیست، صبوری کرده و اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود. امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد ❤️
عزیزجانم لکه بینی در این زمان از سیکل میتواند هم علامتی از لکه بینی و هم علامت در راه بودن پریود باشد و اگرچه هاله بی بی چک علامت جذابی است اما قابل اعتماد نیست، صبوری کرده و اگر دچار تاخیر شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود. امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد ❤️
1
1401/07/27
سوال کننده
ممنونم دکتر مهربونم💓💓
0
1401/07/27
ریحان 🎀
انشاءالله به همین زودی با هر مارک بیبی چک بزنی یه مثبت قطعی و خوشگل ببینی😊😊
0
1401/07/27
سوال کننده
انشاالله💓
0
1401/07/27
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
0
1401/07/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاثیر خوردن گرمی در زمان اقدام برای بارداری و تخمک گذاری
- اقدام به بارداری و بدن درد
- اقدام به بارداری
- تزریق امپول سرخجه قبل بارداری
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- تخمک گذاری واقدام به بارداری
- مشکلی ندارم ولی پریود نامنظمی دارم!!!اقدامی هستم😣
- ببخشید ببخشید ببخشید دوستان
- شانزدهم دوره..برای اقدام به بارداری
- لطفا همه نظرتونو بگید بین زمین وهوا گیر کردم⁉️




