سلام خدمت خانم دکتر عزیز
من الان ۱۱هفته و ۷روزمه لثم عفونت کرده و متورم شده رفتم دندان پزشکی برام مترونیدازول و آموکسی سیلین نوشت...و قرص مکملی که الان مصرف میکنم فموبراست...به نظرتون مشکلی نیست که این آنتی بیوتیکا رو هر ۸ساعت یکبار مصرف کنم؟خیلی نگرانم اگه عفونت دندونم برا بچه مضرر نباشه که قرص نخورم...چون درد ندارم فقط متورم شده..
ممنون میشم جواب بدین
پرسش (1401/07/26):
عفونت و تورم لثه در هفته ۱۲بارداری
350
6
1401/07/26
سوال کننده
0
1401/07/27
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
چه مکمل هایی خودتان در حال حاضر مصرف میکنید ؟ مترونیدازول چند میلی گرم و برای چند روز تجویز شده؟
چه مکمل هایی خودتان در حال حاضر مصرف میکنید ؟ مترونیدازول چند میلی گرم و برای چند روز تجویز شده؟
0
1401/07/27
سوال کننده
وقتتون بخیر و خوشی باشه♥️
خودم الان فقط فموبرا استفاده میکنم
و اینکه عفونتم زیاده گفت فقط سه روز مصرف کن
خودم الان فقط فموبرا استفاده میکنم
و اینکه عفونتم زیاده گفت فقط سه روز مصرف کن
0
1401/07/27
سوال کننده

0
1401/07/27
سوال کننده
مترونیدازول۲۵۰
آموکسی سیلین ۵۰۰
آموکسی سیلین ۵۰۰
0
1401/07/27
پزشک اوما
جان دلم زنده و شاد باشید 🌹❤️🌹
موردی ندارد گل من میتوانید مصرف کنید❤️
موردی ندارد گل من میتوانید مصرف کنید❤️
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنونم😍😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




