عزیزم کدوم شهری؟
فقط سرسری نگیر پیگیری کن
اگر سونوی آخر بارداری قبلیتو داری بفرست.
برو سونو بده عزیزم انشالله که چسبندگی از بین رفته
جاری من تو بارداری انفد بهش استرس دادن که چسبندگی داری رحمتو در میاریم و اینا ولی اخرین سونو بارداریش گعتن چسبندگی از بین رعته اصن
منم دکترم سر سزارین دومم بهم گعت تا ۲.۳سال دیگه بارار نشو چسبندگی روده داری میگیری
ان شالله برامنم از بین رفته باشه.
دکتر سونو چسبندگی نفرستاد؟
من رفتم گفتن نداری ولی بازم استرسشو دارم
کدوم دکتر؟تو سونو که چسبندگی نداشتم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بستگی به این دارد که شدت مشکل چسبندگی در طی این بارداری تا چه حد تخمین زده شود اما خوشبختانه در بارداری قبلی حداقل چسبندگی جفت وجود نداشته است، باتوجه به آنچه قبلا رخ داده توصیه میکنم به پریناتولوژیست مراجعه کنید و تحت نظر ایشان باشید 🌹🌹
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 🌹❤️🌹