سلام عزیزم چسبندگی علائم داره؟
سلام گلم والا من چیزی متوجه نشدم فقط دکتر موقع عمل گفت
من تو بارداری دومم سونو چسبندگی رحم دادم ولی گفت چسبندگی نداری.حالا نمیدونم این چیه
سوالت تخصصی نیس دکتر جواب نمیده
چسبندگیت تو سونو مشخص شد؟
یعنی جفت ب مثانه نفوذ کرده بود؟
باید تحت نظر بارداری های پرخطر باشین اگه خدای نکرده نفوذ جفت به مثانه باشه شاید ختم بارداری بگیرین
اخه من دارم . جفت ب خط زایمان قبلیم نفوذ داره و چسبیده ب اونجا باید تو سونوی بعدی چک بشه .
چون بهرحال هرچسبندگی تو روند زایمان تاثیر داره .
و اینجوری ک شنیدم و خوندم ممکنه باعث اسیب ب رحم بشه اگرررررر دکتر تشخیص نده و تبحر کافی نداشته بلشه
بارداریتم مبارکه .
برو تحت نظر باش زودتر ببین نظر پزشکت چیه
انقدر ناراحتم که آزمایش هم نرفتم