سلام خانم دکترعزیزم من شش هفته ازمایش قندوcbcدادم که نتیجه شوبراتون فرستادم و مقداری هردوبالابودن ک اسپرین برای هموگلوبین استفاده کردم الان مجددآزمایش دادم میشه تفسیرکنید نوتروفیل بالاست این چرا بالاست خانم دکتر؟خطرناکه ؟
0
1401/07/26
سوال کننده

این ازمایش که دیروز دادم
0
1401/07/26
سوال کننده

اینم ازمایشی ک شش هفته بودم و دادم
0
1401/07/26
سوال کننده
خانم دکترخشگلم هنوز غلطت خون دارم یانه؟آسپرین استفاده کنم ؟
0
1401/07/26
سوال کننده
واسه قند ام هم اوضاع بهترشده؟
0
1401/07/26
مامان علی jaberi
قندت خوبه الان
0
1401/07/26
سوال کننده
اره فک کنم اون نوتروفیل نمیدونم چرابالاس؟
0
1401/07/26
سلین حسینی
ویتامین دی چرا اینقدر پایین بوده؟ هر روز میخوری الان؟
0
1401/07/26
سلین حسینی
برای قندت چکار کردی به منم بگو🤕🤕
0
1401/07/26
سوال کننده
اره عزیزم هم قرص سومراکل ک ویتامین دی ۲۰۰ داره هم جدا ویتامین دی ۱۰۰۰
0
1401/07/26
سوال کننده
سوپر
0
1401/07/26
سوال کننده
مگه قندت چنده؟
0
1401/07/26
سلین حسینی
من آخرای پارسال ۹۳ بودم
شهریور آزمایش دادم ۱۰۲
البته رنج آزمایشگاه تا ۱۱۵ بود ولی دکتر زنان گفت بالاست
من اینقدر اهل تنقلات بودم یعنی شاید ۲ ساله حتی بسکوییت نمیخرم بزارم خونه که اصلا نداشته باشیم🤕🤕🤕
شهریور آزمایش دادم ۱۰۲
البته رنج آزمایشگاه تا ۱۱۵ بود ولی دکتر زنان گفت بالاست
من اینقدر اهل تنقلات بودم یعنی شاید ۲ ساله حتی بسکوییت نمیخرم بزارم خونه که اصلا نداشته باشیم🤕🤕🤕
0
1401/07/26
سوال کننده
خیلی بالانیس من کلا این چندوقت کم خوردم اماتوچندوعده چون تهوع میگرفتم معده ام خالی باشه انشالله قند توام نرمال بشه البته چون باردارنیستی بازم حس میکنم مشکلی نباشه
0
1401/07/26
سلین حسینی
مرسی عزیزم
همون گفت باردار بشی مشکل میشه
همون گفت باردار بشی مشکل میشه
0
1401/07/26
سوال کننده
انشالله ک ب زودی بارداربشی ومشکلی پیش نیاد 😍😍😍
0
1401/07/26
سلین حسینی
فدات خوشگلم😘😘
توام نگران چیزی نباش آزمایش ها همینحوری هستن یه بار خوب یه بار بد
توام نگران چیزی نباش آزمایش ها همینحوری هستن یه بار خوب یه بار بد
1
1401/07/26
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله
0
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان گل
عزیزم طبیعی بودن آزمایش فعلی شما بدلیل مصرف آسپرین است و باید فعلا ادامه دهید قطع نکنید مگر اینکه پزشکتان دستور دهند. سطح قند خون عالی کنترل شده آفرین مامان دوست داشتنی و در مورد نوتروفیل هم نگران نباشید تعداد کلی گلبول های سفید طبیعی است و اگر مشکلات ادراری یا تب ندارید هیچ اقدامی هم لازم ندارد🌹🌹
عزیزم طبیعی بودن آزمایش فعلی شما بدلیل مصرف آسپرین است و باید فعلا ادامه دهید قطع نکنید مگر اینکه پزشکتان دستور دهند. سطح قند خون عالی کنترل شده آفرین مامان دوست داشتنی و در مورد نوتروفیل هم نگران نباشید تعداد کلی گلبول های سفید طبیعی است و اگر مشکلات ادراری یا تب ندارید هیچ اقدامی هم لازم ندارد🌹🌹
1
1401/07/26
سوال کننده
ممنون دکترمهربون ونازنینم مرسی که هستید وراهنمایی میکنیدانشالله همیشه سالم وسلامت باشید 😍😍😍
1
1401/07/26
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل مهربان و عزیز ❤️❤️امیدوارم که همیشه شاد و پرانرژی باشید مهشید جانم و. ممنونم بابت دعای زیباتون و. محبتتون که واقعا حال دل را خوب میکند ❤️😊❤️
0
1401/07/26
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326

