دکترجان میخاستم ببینم خطرناکه؟نکنه کیست باشه؟
از استرس به گریه افتادم
پرسش (1401/07/26):
چیزی شبیه جوش کنار مقعدم هست که دردناک و کمی قرمزه
781
25
1401/07/26
سوال کننده
0
1401/07/26
فرشته m
عزیز دلم آن شالله الله الان دکتر اوما میاد میگه چیزیت نیست تو رو خدا الکی استرس نگیر واسه بچه خوب نیست چرا خودتو اذیت میکنی
0
1401/07/26
حیدر کوچلو 😊😊
واسه منم در اومده 😑😑
0
1401/07/26
خانوم میم
احتمال زیاد شقاق مقعدی باشه(بعد از یبوست در میاد اگر زود بری دکتر با کرم رفع میشه)
0
1401/07/26
معصومه جلالی
ماه پیش برای شوهرش اینطور شده
یه کم بزرگتر شد و سرباز کرد
ولی درد داشت
۴ .۵ روز خوب شد
یه کم بزرگتر شد و سرباز کرد
ولی درد داشت
۴ .۵ روز خوب شد
0
1401/07/26
معصومه جلالی
وقتی سرباز کرد آروم شد
ولی جاش سوراخ بود تا خوب شد وبسته شد
ولی جاش سوراخ بود تا خوب شد وبسته شد
0
1401/07/26
حیدر کوچلو 😊😊
من درد میکرد تا چند روز دردش خوب شد ولی جاش هنوز هست
0
1401/07/26
سوال کننده
قربونت برم مهربون جان🥺🥺🥺❤️
0
1401/07/26
سوال کننده
آخه من موقع اجابت مزاج درد ندارمو اذیت نمیشم
0
1401/07/26
سوال کننده
ببین من برآمادگی چیزی دست میذارم حس نمیکنم فقط قرمز شده
0
1401/07/26
سوال کننده
انشاالله منم خوب بشم والا آخه دردم اینه شدیدا بهداشتو رعایت میکنم نمیدونم این چیزا دگ از کجا میاد
0
1401/07/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم بدون مشاهده نمیتوان نظری داد نگران نباشید اما به صورت حضوری مراجعه کنید تا ارزیابی گردد ❤️
عزیزم بدون مشاهده نمیتوان نظری داد نگران نباشید اما به صورت حضوری مراجعه کنید تا ارزیابی گردد ❤️
0
1401/07/26
سوال کننده
دکترجان من به دکترم پیام دادم این جواب رو برام نوشتن.ولی منظورشونو متوجه نشدم یعنی تو لگن آب گرم بشینم و با پمادو شامپو شستشو بدم؟؟؟
((((سلام
در لگن اب گرم شستشو با شامپو و پماد موپیروسین شب ها موضعی و کپسول سفالکسین ۵۰۰ هر ۶ ساعت یکی تا پنج روز اگر خوب نشد مراجعه کنید))))
((((سلام
در لگن اب گرم شستشو با شامپو و پماد موپیروسین شب ها موضعی و کپسول سفالکسین ۵۰۰ هر ۶ ساعت یکی تا پنج روز اگر خوب نشد مراجعه کنید))))
0
1401/07/26
معصومه جلالی
در لگن آبگرم بشین
بعداز دفع شستشو با شامپو باشه
شبها پماد موپیروسین بمال رو ناحیه جوش
کپسول هر ۶ساعت
۵روز این کارها وداروها انجام بشه
بعداز دفع شستشو با شامپو باشه
شبها پماد موپیروسین بمال رو ناحیه جوش
کپسول هر ۶ساعت
۵روز این کارها وداروها انجام بشه
0
1401/07/26
سوال کننده
با چه شامپویی باشه فرقی نداره؟
0
1401/07/26
معصومه جلالی
فکرنکنم
شامپو بچه بزن
شامپو بچه بزن
0
1401/07/26
معصومه جلالی
منظورشون اینه که ناحیه کاملا تمیز بشه
و روی جوش الودگی نمونه
و روی جوش الودگی نمونه
0
1401/07/26
معصومه جلالی
چون هربلایی سر ادم میاد از عفونت میاد
0
1401/07/26
معصومه جلالی
منم ۱ماه با همورویید درگیرم
درد شدید دارم
درد شدید دارم
0
1401/07/26
سوال کننده
من والا دلم از این میسوزه ک انقددد بهداشتی هستم ک بقیه مسخرم میکنن میگن وسواسی
0
1401/07/26
پزشک اوما
عزیزم در لگن آب گرم بله بنشینید، شست و شو با شامپو در حمام انجام شود در مرود هر دفع مرافب باشید ممکن است باعث خشکی پوست شود.
مابقی موارد هم که طبق نوشته عمل کنید❤️
مابقی موارد هم که طبق نوشته عمل کنید❤️
0
1401/07/26
سوال کننده
آخه من چجوری تو لگن بشینم😫😭
0
1401/07/27
پزشک اوما
عزیزم لگن بزرگ بگیرید و کامل لازم نیست بنشینید فقط بخش درگیر درون آب قرار بگیرد
1
1401/07/27
سوال کننده
چشم ممنون دکترجان ببخشید توروخدا انقد با سوالامون اذیتتون میکنیم❤️❤️❤️
0
1401/07/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، اذیتی نیست اگر حالتان خوب شود من حاضرم به هزاران سوال پاسخ دهم ❤️😉😊
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا کلومیفن باعث نشان دادن مثبت کاذب بی بی چک میشود ؟
- ایا کسی تو بارداری کیست داشته ؛؟؟
- کسی کیست و با دارو گیاهی یا داروهای دیگه درمان کرده؟؟
- کسی با کیست تخمدان باردار شده؟
- از بین بردن کیست
- مصرف قرص لتروزول
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- 💎 شقایق جان عزیزم یه لحظه بیا💎
- احتمال نازا بودن بعد از ۴ ماه اقدام
- کیست درموئید در بارداری




