سلام عزیزم تیروئیدت خوب بوده
کم خونی نداری یه کم رو به غلظت خونی
ویتامین ب ۱۲ بالایی داری احتمالا نوروبیون یا تقویتی قبلش استفاده نکردی؟؟
برای همسرمه شب قبلش دکتر رفت کلی آمپول سرم زد
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 💓
در مورد همسرتان این ما رو حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند.
2. آسپرین در صورت صلاحدید متخصص داخلی شروع شود و حتما جهت اهدای خون اقدام کنند.
3. بنظر بدن کم آب است چون دفع کریستال دارند، میزان مصرف مایعات به ویژه آب را افزایش دهند .
بالا بودن ب 12 هم اگر جزو تقویتی ها بوده. به این علت است🌹