با سلام و روز بخیر خدمت پزشک محترم
چند ماهی میشه برای بارداری دوم اقدام کردم، قبل از اقدام دوره هام ۲۸ روز بودند، اما دو سه ماهی میشه بین ۲۵ تا ۲۹ روز شدند، ماه گذشته ۲۶ روز بود و روز دهم و یازدهم یه مقدار خونریزی داشتم، امروز هم که روز ۱۰ پریودی هست با عرض پوزش باز خون روی لباسم هست، با توجه یه اینکه قبل از اقدام تمامی آزمایشات انجام دادم و مشکلی نبوده، و تا به حال هم این اتفاق ما بین سیکل برام نیوفتاده، دلیلش تخمک گذاریه یا میتونه دلایل دیگه هم داشته باشه؟
سپاسگزارم
پرسش (1401/07/24):
خونریزی روز ۱۰ پریودی
442
26
1401/07/24
سوال کننده
0
1401/07/24
سوال کننده
و اینکه تو این شرایط بهتره اقدام داشته باشم یا نه🌹
0
1401/07/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
جان دل سونوگرافی تخمک گذاری انجام شده؟ آزمایش هورمونی چطور؟
وقتتون بخیر ❤️
جان دل سونوگرافی تخمک گذاری انجام شده؟ آزمایش هورمونی چطور؟
0
1401/07/24
پزشک اوما
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
1401/07/25
سوال کننده
وقت بخیر پزشک عزیز
آزمایشاتی که میفرستم حدودا دو ماه پیش انجام دادم
آزمایشاتی که میفرستم حدودا دو ماه پیش انجام دادم
0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده

0
1401/07/25
سوال کننده
با عرض معذرت امروز هم ترشحات خونی داشتم کمتر از دیروز که به رنگ قهوه ای میزنه
0
1401/07/25
سوال کننده
پنج ماه پیش که دوره هام ۲۸ روز بود، روز ۱۳ فولیکول ۲۷ داشتم که پزشک گفتند خیلی بزرگه و کیست میشه، و معمولا درد تخمک گذاری روزهای ۱۴ داشتم، اما دوره ی قبل کوتاه تر بود ۲۶ روز و درد خاصی مثله دوره های گذشته احساس نکردم
0
1401/07/25
سوال کننده
البته طبق معاینات به من گفته بودند زخم داری، یه همین دلیل برای اطمینان بیشتر آزمایش hpv و پاپ اسمیر انجام شد که خدا رو شکر گفتند موردی نداره
0
1401/07/25
سوال کننده
یه مورد دیگه هم ضخامت آندومتر بود که تو سونوی گذشته که شکمی انجام شد، روز ۱۳ دوره ۱۴.۵ بود
0
1401/07/25
پزشک اوما
جان دل این آزمایش روز چندم سیکل انجام شده و یک عکس کامل بگیرید تا کل برگه مشخص باشد، بابت ضخامت اندومتر چه فکری شد؟
0
1401/07/26
سوال کننده

0
1401/07/26
سوال کننده
پزشک تاکید کرد حتما روز دوم اگر نتونستم روز سوم، با احتساب روز لکه بینی میشه روز سوم و بدون اون روز دوم
0
1401/07/26
سوال کننده
سونوی واژینال نوشتند اما متاسفانه هنوز فرصت نکردم انجام بدم
0
1401/07/26
سوال کننده

0
1401/07/26
سوال کننده
عکس بالا مربوط به آخرین سونوگرافی هست که مردادماه انجام دادم
0
1401/07/26
سلین حسینی
عزیزم عکسو که میگیری تو همون گالری شکل یه مداد یا قلمو هست بزن ویرایش میکنه
کناره های عکستو ببر که بزرگتر نمایش بده❤
کناره های عکستو ببر که بزرگتر نمایش بده❤
0
1401/07/26
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم🌹
0
1401/07/26
پزشک اوما
ممنونم جان دلم به جز ضخامت اندومتر که مقداری بالا بوده خوشبختانه مابقی موارد طبیعی هستند. خونریزی این نوبت اگر کم بوده میتواند ناشی از لکه بینی باشد اما جهت اطمینان سونوگرافی واژینال در زمان تعیین شده انجام شود
1
1401/07/27
سوال کننده
سپاسگزارم🌹
0
1401/07/27
پزشک اوما
خواهش میکنم جان من🌹🌹
0
1401/07/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




