کاش میبردیش همون مشهد دکتر...ب احتمال زیاد اطراف حرم داروخانه هستش
آنتی بیوتیک رو بدون نسخه نمیدن
کاش قبل مسافرت تمام شربت ک برای بچه احتیاج هست...باخودت میبردی
این همه داروخونه هر چند قدمی مشهد داروخونه است کدوم سمتی اگ سمت خرمی ک داروخونه زیاده عزیزم
سرخود انتی بیوتیک نده وقتی دکتر نداده .
ببرش دکتر بچه رو
سلام دیگه ازیترومایسین واسه اطفال موجود نیست و شرکت نمیزنه
بجاش کو_اموکسی کلاو ۳۱۲ میلی دادند
دخترم رو بردم دکتر دکتر گفت نیست نگرد البته ۸تا دارو خانه رفتم نداشت
گفت اینو بدید سه بار دادم خوب شد دیگه ندادم
عزیزم من تازگی سفسکیم صدگرفتم ازداروخانه درمانگاه ولیعصیر
سفکسیم همه دارو خانه خا داشتند
چون باید دوره کامل بدید نمیگیرم
سلام من دکتر بردم ولی سفکسیم نداد قبلنا هر سری سرما خورده بود بردم یا ازیترو مایسین میداد یا سفکسیم متاسفانه نمیتونم پیدا کنم اینا رو
دارو همه چی آوردم با خودم بجز این دوتا ک هیچ جا نتونستم پیدا کنم یعنی همه میگن ک نداریم