سلام خدمت دکتر اوما عزیز و دوستان گل اوما لطفا دقیق بگید سونو چطوری اگ کامل انگلیسی رو ترجمه کنید برام ممنون میشم 😘😘😘
0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
عسل م
سلام عزیزم همه چی خوبه، فقط حجم مایع آمونیاک یکی از قل ها کم شده
0
1401/07/23
سوال کننده
تروخدا کسی بلد جواب بده نگرانم
0
1401/07/23
سوال کننده
خیلی کم یعنی
1
1401/07/23
عسل م
متن انگلیسی:
دو قلو
ضربان قلب هر دو نرمال
یکی از قل ها سفالیکه و یکیشون بریچه
حجم مایع امونیاک قل اول کم و دومی نرمال
جفت هم قدامی
وزن یکی ۲۰۱۲ و اون یکی هم ۲۱۶۳
دو قلو
ضربان قلب هر دو نرمال
یکی از قل ها سفالیکه و یکیشون بریچه
حجم مایع امونیاک قل اول کم و دومی نرمال
جفت هم قدامی
وزن یکی ۲۰۱۲ و اون یکی هم ۲۱۶۳
0
1401/07/23
سوال کننده
مایع امونیاکش عزیزم چقدر کمه یعنی
0
1401/07/23
عسل م
عزیزم نگران نباش ولی برو پیش دکترت چون من از حجم سر در نمیارم، ولی یکیشونو زده ۳ سانتیمتر اون یکی که نرمال بوده گفته ۱۰ سانتیمتر
0
1401/07/23
عسل م
نرمالو گفته ۱۰
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون گلم خیلی لطف کردی
0
1401/07/23
عسل م
قربونت منم دو قلو دارم، نگران نباش تایمت خوبه
0
1401/07/23
سوال کننده
فکر کنم خیلی کمه😥
0
1401/07/23
سوال کننده
اخ زود الان😥
0
1401/07/23
عسل م
نگران نباش برو دکتر، احتمالا برات سرم درمانی کنن
0
1401/07/23
عسل م
یا بگن مایعات زیاد بخور
0
1401/07/23
عسل م
بچه هات دخترن یا پسر؟
0
1401/07/23
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم آب زیاد بخور اگه خیلی کم باشه دکتر بهت سرم میده نگران نباش ولی برو پیش دکترت
0
1401/07/23
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم همین الان مراجعه کن بیمارستان حتی ده دقیقه ام ازدست نده
0
1401/07/23
. .
برا منم کم شد سرم درمانی کردم بعد ۱ هفته گفت برو ی سونوگرافی دیگه جای قبلی نرو ،مایعات زیاد بخور
0
1401/07/23
. .
ولی ۳ فک مسکنم خ کم باشه
0
1401/07/23
. .
زیر ۵ احتمالا بگن زایمان
0
1401/07/23
سوال کننده
پسرن
0
1401/07/23
. .
عشقم پاشو برو بیمارستان
0
1401/07/23
سوال کننده
الان
0
1401/07/23
. .
اره
0
1401/07/23
. .
دکتر من گفت زیر ۵ ختم بارواری
این دوستمون معنی کرد واسه شما ۳
این دوستمون معنی کرد واسه شما ۳
1
1401/07/23
. .
دکتر سونو چیزس نگفت ؟
0
1401/07/23
سوال کننده
مرسی گلم فدات بشم جواب دادی دارم میرم
0
1401/07/23
. .
خدا پشت و پناهت اینجا بگو چی شد
0
1401/07/23
عسل م
عزیزم نفس عمیق بکش و نگران نباش برو پیش دکترت یا بیمارستان خدا پشت و پناهت
1
1401/07/23
عسل م
عزیزم من الان از خواهرم برات پرسیدم گفت بری بیمارستان و اول درستش اینه که نوار قلب جنین رو بگیرن، ریزش مایع امونیاکم بررسی کنن و بعد هم تصمیم گیری بشه که سرم درمانی یا زایمان، ولی اصلا استرس نگیرتت یهو توکل کن به خدا🌹
0
1401/07/23
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
مواظب خودت و نی نی ها باش اصلا استرس نداشته باش انشاالله خیره فداتشم
0
1401/07/23
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
ببخشید چ اقدام هایی کردید دوقولوشد؟
0
1401/07/23
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
عزیزم الهی ب سلامتی باشه ما رو هم بی خبر نزار
0
1401/07/23
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
واسه ما ک ارثی بود
0
1401/07/23
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ان شاالله خدا بهتون بچه های سالم و صالح بده عزیزم ..ان شاالله ی دوقلوی خوشگل قسمتت بشه🥰🥰
0
1401/07/23
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
خوش بحالتون ما ارث داریم ولی مامانم دوقولو نیوورده ولی خاله و مامان بزرگم زن عموم اوردن ولی خب الان دوسال و خورده ای هستش خدا یه دونه شم نداده تا ببینیم قسمت چی باشه خودم ک عاشق بچه ام هرچی بیشتر بهتر فقط سالم باشن
0
1401/07/23
سوال کننده
اومدم دکترم برام سونو کالر داپلر نوشت الان اومدم بدم متفورمین رو قطع کرده بهمم گفت مایعات زیاد بخور نگفت ختم بارداری همه میگن خطرناک من دلم بخدا اشوب
1
1401/07/23
سوال کننده
ممنون عزیز دلم
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون گلم دعا کنید برام تروخدا
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون😘
0
1401/07/23
. .
چی بگم والا سرم نداد بهت؟
0
1401/07/23
عسل م
خب بعد سونو کالر داپلر بهت میگه چیکار کنی، فعلا مایعات زیاد بخور
0
1401/07/23
عسل م
چون من خواهرم گفت بین ۵ تا ۸ تصمیم گیری میشه و زیر ۵ احتمال بالا زایمان هست، باز ببین دکترت چی میگه
0
1401/07/23
. .
برا من رسید ب ۸ سرم درمانی کرد ،دوستم ۵ بود همون شب زایمان کرد
0
1401/07/23
. .
از خودت ی خبر بده
0
1401/07/23
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
قربونت برم مارو بی خبر نزار امپول ریه فکر کنم بتامتازون باشه زدی فداتشم؟
0
1401/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
سونوگرافی داپلر انجام شده؟ از بیمارستان بخواهید سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام گردد و سرم درمانی آغاز شود تا برحسب نتایج در مورد زمان زایمان تصمیم گیری شود
عزیزم در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
سونوگرافی داپلر انجام شده؟ از بیمارستان بخواهید سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام گردد و سرم درمانی آغاز شود تا برحسب نتایج در مورد زمان زایمان تصمیم گیری شود
0
1401/07/23
سوال کننده
عزیزم فرستادم ی سونو دقیق قرار شد فردا پس فردا امپول بتا بزنم با سولفات بعدش دگ سه شنبه زایمان ممنونم ازت برا پیگیری و کمکت
0
1401/07/23
سوال کننده
همه چیو تحت نظر داشته باشه
0
1401/07/23
. .
مایعات زیاد بخور
0
1401/07/23
سوال کننده
برا سه شنبه گلم زایمان داد ممنون ازت
0
1401/07/23
سلین حسینی
تورو خدا خیلی مایعات بخور
خیلی مواظب خودت باش🥺🥺
خیلی مواظب خودت باش🥺🥺
0
1401/07/23
سوال کننده
فدای محبتت بل۶ ۲۸ هفته زدم
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون از دکتر اوما عزیز دکتر برام برای فرده و پس فردا بتا و سولفات تجویز کردن و سه شنبه زایمان به نظر شما مناسب
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنون گلم چشم
1
1401/07/23
سلین حسینی
چشمات انشالله پر نور😘😘
0
1401/07/23
سوال کننده
باشه گلم حتما فدای دل مهربونت
0
1401/07/23
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
خب خداروشکر انشاالله بسلامتی دل خوش بغلشون بگیری فداتشم
1
1401/07/23
سوال کننده
ممنون گلم
0
1401/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، بله نگران نباشید چون دوقلو باردار هستید سن بارداری ترم یا رسیده در شما به جای 37 هفته، 35 هفته در نظر گرفته می شود و با تزریق بتامتازون هم نگرانیمان تا حد زیادی کم خواهد شد، بهترین تصمیم گرفته شده پس استرس به دل راه ندهید و تا سه شنبه مایعات فراوان بخورید و تحت نظر باشید❤️
0
1401/07/24
سوال کننده
ممنون از شما😍🌸🌸🌸🌸🌸
0
1401/07/24
عسل م
عزیزم به سلامتی بغلشون بگیری، همسایه ما هم دو قلو داره ۳۵ هفته زایمان کرد و بچه هاش صحیح و سالمن خداروشکر😍😍😍😍
0
1401/07/24
سوال کننده
خداروشکر عزیزم من از دستگاه میترسیدم ک شد چون باید ۲۵۰۰ به بالا باشن که نرن
0
1401/07/24
عسل م
عزیزم من خواهرمم دوقلو داره وزن هر جفتشون موقع زایمان ۲۲۵۰ بود و هیچکدومم نرفتن دستگاه، روی دستگاه رفتن و نرفتن هیچی ننوشته، تا سه شنبه استرس نداشته باش و حسابی غذاهای مقوی بخور
0
1401/07/24
عسل م
نهایتشم یه روز میرن تو دستگاه این همه بچه های اومایی رفتن و خداروشکر صحیح و سالمن، به چیزای خوب فکر کن و توکلت به خدا باشه،
0
1401/07/24
Sahar R
فکرشو نکن عزیزم من خودم بل وزن 1800 34 هفته دنیا اومدم فقط 4 روز دستگاه بودم اونم به خاطر کم وزنی نه تنفس بچه دختر داییمم پارسال با 1500 تو 31 هفتگی بدنیا اومد کلا 5 روز رفت دستگاه و اونم بازم به خاطر وزنش. دوقلوها کلا زودتر میرسن. منم کیسه ابم لب مرزه
0
1401/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من 💜💜امیدوارم همه چیز برایتان عالی پیش برود 💜💜
0
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/25
سوال کننده
جلو افتاد فردا زایمانم😧
0
1401/07/25
سوال کننده
فدای محبتت
0
1401/07/25
سوال کننده
عزیز دلمی با محبتم ممنون بابت ارامشی که بهم دادی😍
0
1401/07/25
سلین حسینی
عزیزم انشالله به سلامتی🤩🤩
به نی نی های خوشگلت فکر کن😍😍
من و دوستانم دعا کن خدا صالح و سالم نصیبمون کنه😘😘😘
به نی نی های خوشگلت فکر کن😍😍
من و دوستانم دعا کن خدا صالح و سالم نصیبمون کنه😘😘😘
1
1401/07/25
سوال کننده
ممنون دکتر مهربون
1
1401/07/25
سوال کننده
ممنون عزیزم چشم حتما
0
1401/07/25
. .
عکس نی نی هاتو برامون بفرست
انشاالله زایمان خوبی داشته باشی
اصلا استرس نداشته باش
انشاالله زایمان خوبی داشته باشی
اصلا استرس نداشته باش
0
1401/07/25
عسل م
عزیزم به سلامتی بغلشون بگیری، اعلانو روشن گذاشتم بهمون خبر بده❤
0
1401/07/25
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
انشاالله بسلامتی بغل بگیری فداتشم برای ماهم دعا کن
0
1401/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 💜💜💜
0
1401/07/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/07/27
سوال کننده
سلام عزیزم بچهام دستگاهن اومدن حتما برات میفرستم ممنون بابت تموم راهنماییت😘
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون چشم به یاد همتون بودم عزیزم
0
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
خدا جان الهی مبارکه فداتشم خوش قدم قدمشون پر برکت باشه عزیزدلم انشاالله دیگه نیاز ب دستگاه هم نباشه بسلامتی بغل بگیری با دل خوش برگردی خونه فداتشم
0
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
چهارنفره شدنتون مبارک😍💃💃💃
1
1401/07/27
سوال کننده
ممنون عزیزم من خودم مرخص شدم بچهام تو دستگاهن دعا کن مرخص بشن ممنون عزیز دلم
1
1401/07/27
فاطمه ⚘️🌻 ❤
عزیزم 😍مبارک باشه .هی میومدم تو تاپیک ببینم خبری دادی از خودت یا نه . انشالله زود زود میان خونه کوچولوهات
1
1401/07/27
سلین حسینی
وااای خدا مبارکت باشه😍😍😍
من تاپیک روشن گذاشتم منتظر عکس خوشگلشون هستم😘😘
انشالله سایه پدر و مادر همیشه بالاسرشون باشه🤩🤩
من تاپیک روشن گذاشتم منتظر عکس خوشگلشون هستم😘😘
انشالله سایه پدر و مادر همیشه بالاسرشون باشه🤩🤩
0
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
الهی زودتر صحیح و سالم مرخص میشن عزیزدلم محتاجم ب دعا عزیزدلم براشون صلوات میفرستم
0
1401/07/27
سوال کننده
ممنون عزیز دلی انشالله نینی خودت به سلامتی و دل خوش بیاد😍
1
1401/07/27
سوال کننده
ممنون مهربونم فدای محبتت انشالله نی نی خودت تا سال دگ پرو فایلت باشه
1
1401/07/27
سوال کننده
فدای محبتت😘
0
1401/07/27
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/07/27
الی .
عزیزم مبارک باشه خداروشکر که سالمید انشالله به زودی دوقلوهات مرخص بشن و بیان پیشت
1
1401/07/27
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله به سلامت نی نی خودت بیاد
0
1401/07/27
الی .
انشالله منم دوقلو دارم
برا ما هم دعا کن
برا ما هم دعا کن
1
1401/07/28
سوال کننده
عزیزم خدا حفظشون کنه جنسیتشون چیه
0
1401/07/28
الی .
یه دختر یه پسر 😍 مرسی عزیزم
0
1401/07/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزممبارک باشه تولدگل پسرهات چقدراین چندروزه توفکرت بودم
1
1401/07/28
سوال کننده
ای جونم عزیزم به سلامتی😍😍😍
0
1401/07/28
سوال کننده
ممنونم مهربونم 😍فدای محبتت مهشید جان انشالله به سلامتی و دل خوش فارق شدن خودت
0
1401/07/28
الی .
سلامت باشی عزیزم 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



979

