سلام دکتر جان وقتتون بخیر
من به خاطر سوراخ سوراخ شدن ناخنم و ضعف سیستم ایمنی آزمایش دادم که ممنون میشم اگه برام تفسیرش کنید
پرسش (1401/07/23):
خانوم دکتر اگه ممکنه آزمایش منو تفسیر کنید تشکر
335
12
1401/07/23
سوال کننده
0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
سوال کننده

0
1401/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون رها جان
وقتتون بخیر 💓
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند به جز اینکه :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. حتما مکمل ویتامین دی آغاز گردد.
2. سطح آنتی بادی IgE هم بالاتر از حد طبیعی است که در موارد مختلف مثل اگزما و... بالا می رود، تفسیر با متخصص است🌹🌹
وقتتون بخیر 💓
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند به جز اینکه :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. حتما مکمل ویتامین دی آغاز گردد.
2. سطح آنتی بادی IgE هم بالاتر از حد طبیعی است که در موارد مختلف مثل اگزما و... بالا می رود، تفسیر با متخصص است🌹🌹
1
1401/07/23
سوال کننده
خیلی ممنونم دست گلتون درد نکنه
1
1401/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️❤️❤️
1
1401/07/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




