عزیزم ببخشید من جواب میدم بزنی خیلی بهتر از نزدنه.منم زدم تو بارداری
سلام ترجیحا تو سه ماهه دوم یزن.اگه خواستی بزنی
حتما باید بزنی همه باردارا میرم میزنن من از خود بهداشت زنگ زدن گفتن بیا برای واکسن
من نمیزنم ۰ون تا حالا هر وقت زدم حالم بد شده
من زدم توی بارداری . دختر من چند روز پیش سرما خورد ولی خیلی سبک بود خدا رو شکر نمیدونم ربطی داره یا نه🤷♀️
به منم الان زنک زدن بیا بزن که گفتم نمیام میترسم گف نترس این واکسنو بیرون چهارصد باید پول بدی بیا بزن
منم خیلی ترسیده بودم و خیلی تحقیق کردم و دیگه تصمیم گرفتم که بزنم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
تزریق واکسن آنفولانزا در بارداری بلامانع است و سال ها است که برای مادران باردار تزریق میشود و هم مادر و هم جنین را از بیماری های تنفسی محافظت می کند اما اینکه ایمنی ""دائمی"" در جنین و نوزاد بعد تولد ایجاد کند خیر چنین امری ممکن نیست، زیرا اصولا این واکسن ایمنی دائم ایجاد نکرده و باید سالیانه تکرار گردد 🌹