سلام. من هفته پیش(که هفته 8 بودم ولی رشد در 5 هفته متوقف شده بود) خونریزم شروع شد. لخته های بسیار بزرگی دفع کردم ولی باتوجه به سقط قبلی بافت ندیدم. الان خونریزیم قطع شده یعنی بین همون لخته ها ساک بوده و دفع شده؟ چیکار کنم و چی بخورم که دفع بشه هرچه زودتر و چیکار کنم که عفونت نگیرم؟ چرا خونریزیم انقدر زود قطع شده؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



646
1401/07/23








