سلام خدمت خانم دکتر عزیز
من ترشحات سبز رنگ دارم خیلی زیاد نیست ولی به نظر میاد عفونت قارچی باشه. متاهل هستم. و حدودا 3ماه هست قرص LD. مصرف میکنم جهت رفع کیست های تخمدانی.
میخواستم ببینم برای این ترشحات چه کاری باید انجام بدم یعنی آیا میتونم خودم قرص و یا دارویی تهیه و مصرف کنم یا حتما باید دکتر مراجعه کنم ؟
با تشکر فراوان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1401/07/22


