سلام زهرا جان
به دوستتان بگویید که فعلا با قطره یا اسپری بینی سدیم کلراید مخصوص کودکان بینی را خوب شست و شو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنند و به علاوه قطره پلارژین کیدز را شروع کنند ، مایعات گرم و سوپ (اگر شروع شده و قبلا داده اند) بدهند و شیردهی را نیز بیشتر کنند. اگر تا فردا با گذشت زمان شرایط بهتر نمیشود حتما به متخصص اطفال مراجعه داشته باشند 💜
دقیقا دختر منم سه روزه درگیره آبریزش و عطسع هستش دختر دیفن هیدارمین و سفکسیم وقطره سدیم کلراید تجویز کردن ولی آبریزش داره باز نمیتونه بخوابه وشیربخوره دماغش صدای وحشتناک میده
دکتر جان میشه بگید چن قطره بدیم؟چن ساعت به ساعت
شرمنده زهرا جون منم میخواستم همچین تاپیکی بزنم دیدم تو زدی
ممنون خانم دکتر عزیز
الان دختر خودمم یهو تب کرده.هیچ علائم سرماخوردگی هم نداره.سرش داغه .تب سنج ۳۷/۵ نشون میده
چکار کنم قطره هم ندارم
سلام خانوم دکتر پلارژین چند قطره و چندساعته بدم؟