سلام خانم دکترنازنین من فردابایدبرم برای غربالگری اول دکترم برای اندازه گیری هموگلوبین قندمم همون نسخه آزمایش نوشته خانم دکتربنظرتون برای آزمایش ام اسپرین ام قطع کنم یانه چون هموگلوبین ام لب مرزبوداسپرین داددکتر.دفعه قبل تیروئیدام ۶۵صدم بودبنظرتون خودم درخواست بدم ک مجدد چک بشه میترسم پایین تربیاد چون بارداری قبلی۱/۸بوده راستی یک سوال میشه شب برم سونو واول صبح روزبعدبرم آزمایش چون نمیتونم ک موقع سونوگرافی ناشتاباشم دکترم گفت هشت ساعت برای ازمایشت ناشتاباش ممنون میشم جواب بدید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



559
1401/07/22


