سلام روزخوش من هفته شش وهفت بارداری ام...بعدازده روزتاخیربیبی چک گذاشتم مثبت شدفرداش روزیازدهم .دوازدهم آزمایش بتاتیتردادم ۲۵۰۰۰ بودتیترم تقریبایه هفته پیش دکترم گفت زوذسونوبرای هفته ایینده نوشته سونو...متاسفانه ازچهارروزپیش لکه بینی شروع شد...ازپریروزشیاف پروژسترپن ۴۰۰روزی دوتامیزارم ولی ازدیروزافتادم به خونریزی..همراه بالخته هایی دکترم تاشنبه نیست برم سونوهرچی رفتم جایی سونونبودبه نظرتون سقط کردم..؟دردوخونریزی مثل پریودی دارم باشدت کمتر.ممنون میشم زودپاسخ بدین راهننایی کنینبه جایی دسترسی ندارم
پرسش (1401/07/22):
خونریزی درهفته ششم بارداری
550
50
1401/07/22
سوال کننده
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
با بتای 25000 زوده واسه سونو؟؟
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
بزن گوگل جاهایی ک جمعه ها سونو هست رو پیدا کن برو سریع ایشالا ک هماتومه
0
1401/07/22
سوال کننده
بعدازده یازده روزخب اینقدربود
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
خب خوب بوده دیگه میگن بالا 2500نشون میده سونو
0
1401/07/22
سوال کننده
آخه من شهرستان لرستانم
0
1401/07/22
Maryam pormehr
خونریزیتون پیش از حد زیاده؟در چ حده
چ رنگیه
چ رنگیه
0
1401/07/22
سوال کننده
یکی ازشهرستان های لرستان
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
برو بیمارستان ها جایی قطعا هست جایی ک امروز باشه
0
1401/07/22
سوال کننده
نداره جایی الان قرمزه
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
اهاا
0
1401/07/22
Maryam pormehr
فردا صبح حتما برین سونو
انشالله که هماتوم دارین
انشالله که هماتوم دارین
0
1401/07/22
سوال کننده
یه بیمارستان توشهرمون هست نداره اونم زایشگاه
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
خب پس استراحت کن تا فردا صبح
0
1401/07/22
سوال کننده
اینقدرکه دستمال میزارم خونی میشه
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
پس شدید نیست
0
1401/07/22
محدثه S.M
عزیزم برو بیمارستان سونو انجام میدن
0
1401/07/22
سوال کننده
پروژسترون شیاف میزارم هر۱۲ ساعت
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
نه سر خود نزار
0
1401/07/22
سوال کننده
مانرکزاستان نیستیم
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
اگه خدایی نکرده در حال سقط باشه جلوش میگیری مجبور میشن کورتاژ کنن
0
1401/07/22
محدثه S.M
چرا بیمارستان نمیره؟؟؟؟؟؟؟
0
1401/07/22
سوال کننده
شهرستانیم چه کارکنم موقعی ای که لکه بینی داشتم دکترگغت شیاف بزار
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
پس با وجود شیاف بیشتر شده
0
1401/07/22
سوال کننده
آخه واسه پسرمم همینجپری بودم
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
زنگ بزن بیمارستانی جایی از بلوک زایمانش بپرس یا ب دکترت
0
1401/07/22
سوال کننده
دکترمم همین بود
0
1401/07/22
پرستو مهاجر
پس ب حرف دکترت گوش کن
0
1401/07/22
سوال کننده
یه بیمارستان داره اینجازنگ میزنم کسی جواب نمیده امکاناتی ام نداره من همیشه واسه دکترمیرم مرکزاستاتمون
0
1401/07/22
سوال کننده
الان شوهرمم خونه نیست باپسرم تنهام...
0
1401/07/22
سوال کننده
اینجام کسی وندارم
0
1401/07/22
مامان علی jaberi
استراحت مطلق باش
0
1401/07/22
hana ۱۳۸۰
کدوم شهری گلم
0
1401/07/22
آسمان آرت
سلام عزیزم تا قبل هفته ۸ میگن شیاف استفاده نشه چون خدا نکرده اگر خارج از رحم باشه و خونریزی داشته باشی که بخاد سقط بشه شیاف اگر استفاده کنی سفت میشه و سقط رو سختتر میکنه .
به نظرم هر جور شده فقط به دکتر خودت رو برسون .
به نظرم هر جور شده فقط به دکتر خودت رو برسون .
0
1401/07/22
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
یه سنو بده اگه از وضعیتت با خبر باشی بعدش با مشورت دکترت شیاف بزنی خونریزیت قطع بشه
0
1401/07/22
آسمان آرت
در نهایت این مشکل واسه منم دو سال پیش دقیقا پیش اومده بود توی همین هفته و چون به روز جمعه خوردم هیچ جایی نتونستم برم و متاسفانه سقط شد. در نهایت بیمارستان رفتم که کلا کاری بر نیومد از دستشون .
اتفاقی که بخاد بیفته میفته .
انشالله ک واسه شما هماتومه ولی سعی کن خیلی تحرک نداشته باشی و حتما خودتو ب دکتر برسونی
اتفاقی که بخاد بیفته میفته .
انشالله ک واسه شما هماتومه ولی سعی کن خیلی تحرک نداشته باشی و حتما خودتو ب دکتر برسونی
0
1401/07/22
سوال کننده
مجبورم تافرداصبح صبرکنم بیمارستان دکترسونوگرافی نداشتن امروزتافرداصبح درهرحال مجبپرم تافرداصبح صبرکنم توکل به خدا....
0
1401/07/22
سوال کننده
الان که خداروشکرباردارین
0
1401/07/22
سوال کننده
فرداصبح میرم سونو
0
1401/07/22
آسمان آرت
فدات عزیزم اره انشالله تا اخرشم بسلامتی بتونم این دوران رو طی کنم
0
1401/07/22
آسمان آرت
اره حتما برو
0
1401/07/22
پزشک اوما
سلام جان دلم
ای کاش زودتر برایتان سونوگرافی انجام داده بودند ما الان حتی نمیدانیم بارداری داخل رحمی یا خدای نکرده خارج رحمی است و نباید تا قبل از سونوگرافی از شیاف استفاده میکردید،
فعلا استراحت رو به مطلق داشته باشید و فردا صبح سونوگرافی انجام دهید تا در مورد تداوم یا قطع مصرف شیاف و اقدامات لازم تصمیم گیری شود 💜💜
ای کاش زودتر برایتان سونوگرافی انجام داده بودند ما الان حتی نمیدانیم بارداری داخل رحمی یا خدای نکرده خارج رحمی است و نباید تا قبل از سونوگرافی از شیاف استفاده میکردید،
فعلا استراحت رو به مطلق داشته باشید و فردا صبح سونوگرافی انجام دهید تا در مورد تداوم یا قطع مصرف شیاف و اقدامات لازم تصمیم گیری شود 💜💜
0
1401/07/22
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/22
سوال کننده
طی میکنی انشاالله خدایی که نعمت میده نفس میده خودشم انشاالله حفظ میکنه...
0
1401/07/22
سوال کننده
هم برای پسرم دیدم...هم خودم پنج سال تومرکزناباروری کارکردمخیلی چیزهادیدم
0
1401/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹🌹
0
1401/07/22
پزشک اوما
stk: |~|12|~|19_col
0
1401/08/14
ملکا غفاری
سلام ببخشید شما نوشته بودید خونریزی داشتید درست شد و بچتون سالم موند؟
0
1401/08/26
مهتاب 25
سلام سوال منم هست
0
1401/08/26
سوال کننده
سلام باتوجه به اینکه هفته شش وهشت بارداریتون هستین ندونین بهتره
0
1401/08/26
سوال کننده
ازبارداریتون لذت ببریداضطراب نداشته باشین مراقب خودتون باشین این دوره به سلامت بگذرونین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




