سلام دکتر عزیز خسته نباشید
دخترم یک هفته است سرما خورده
اوایل آبریزش بینی و خواب آلودگی داشت
یکمی هم سرفه و عطسه
الان آبریزش بینی قطع شده و بینیش حالت چرکی پر میشه که مشخص نیست ولی از صدای نفس کشیدنش متوجه میشم
خواب آلودگی هم خداروشکر رفع شده
سرفه و عطسه داره همچنان
سرفه هاش خلط دار نیست و تیز سرفه میکنه انگار
توی این مدت روزی چند بار توی خواب براش اسپری بینی زدم
باید دکتر ببرمش؟
توی این سن دارو میدن؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
پرسش (1401/07/22):
سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
381
5
1401/07/22
سوال کننده
0
1401/07/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید ❤️
بله جان دلم مراجعه کنید در این سن هم داروهای مجاز وجود دارند که برحسب نتیجه معاینه تجویز خواهند شد. فعلا هم با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید تا ترشحات خالی شوند و میتوانید از قطره پلارژین کمک بگیرید اما دقت کنید که حتما قطره باشد شربت برای سن دلبندتان مجاز نیست 🌹
زنده باشید ❤️
بله جان دلم مراجعه کنید در این سن هم داروهای مجاز وجود دارند که برحسب نتیجه معاینه تجویز خواهند شد. فعلا هم با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید تا ترشحات خالی شوند و میتوانید از قطره پلارژین کمک بگیرید اما دقت کنید که حتما قطره باشد شربت برای سن دلبندتان مجاز نیست 🌹
0
1401/07/22
سوال کننده
خیلی ممنونم
0
1401/07/22
سوال کننده
اصلا اجازه استفاده از پوار نمیده
0
1401/07/22
سوال کننده
خیلی سرشوتکون میده حتی وقتی خوایه
0
1401/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل در خانه بخور بگذارید کمک کننده خواهد داد🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




