سلام خانوم دکتر جان وقت بخیر
امروز ظهر دخترم دو قاشق غذاخوری سر خالی ماست کم چرب خورد دکترش یه ماهه گفته شروع کنم کم کم.
عصری دیدم از بینیش یکمی شیر پنیری ولی رقیق اومد بیرون اول فکر کردم شاید بینی باشه ولی تا دست زدم روون بود اومد بیرون
اولین بار بود اینجوری میشه خدارو شکر سابقه بالا آوردن هم خیلی کم داره
با پوآر سعی کردم تخلیه کنم
سابقه رفلاکس هم خدارو شکر نداشته
شیر خودم شیرخشک آپتامیل پپتی میخوره
نگران شدم مشکلش چیه؟ ممنون
پرسش (1401/07/21):
بالا آوردن شیر از بینی
543
16
1401/07/21
سوال کننده
0
1401/07/21
fatem F
سلام عزیزم
آپتامیل پپتی میخوره یعنی آلرژی داره ؟! اگه آلرژی داره ماست بهش نده خب
آپتامیل پپتی میخوره یعنی آلرژی داره ؟! اگه آلرژی داره ماست بهش نده خب
0
1401/07/21
سوال کننده
اوایل دکترش به خاطر دل درد و نفخ زیاد و شب بیداری هاش بهش پپتی داد خدارو شکر بهتر شد
دکترش و عوض کردم گفت از یه ق چ ماست شروع کن ببین علائمی میده یا نه
چون بعیده به پروتین گاوی حساسیت داشته باشه کم کم شروع کن اگه مشکلی نبود شیرش و تغییر بدیم به ساده
دکترش و عوض کردم گفت از یه ق چ ماست شروع کن ببین علائمی میده یا نه
چون بعیده به پروتین گاوی حساسیت داشته باشه کم کم شروع کن اگه مشکلی نبود شیرش و تغییر بدیم به ساده
0
1401/07/21
fatem F
معمولا بچه های آلرژیک رفلاکس هم دارن اگه رفلاکس نداره احتمالا آلرژی هم نداشته باشه، کاش با همون شیر تست میکردین چون الان این واکشنی داده من مطمئن نیستم واسه آلرژی باشه شاید ماستش مشکلی داشته
0
1401/07/21
سوال کننده
خدارو شکر ۲۰ روزه ماست میخوره مشکل خاصی ندیدم نه بالا آوردن نه مثلا خون تو مدفوع یا ...
۴ ماهگی هم سونو داد رفلاکس نداشت خدارو شکر
در طول ماه هم شاید یه بار یا نهایتا دوبار بالا بیاره
۴ ماهگی هم سونو داد رفلاکس نداشت خدارو شکر
در طول ماه هم شاید یه بار یا نهایتا دوبار بالا بیاره
0
1401/07/21
سوال کننده
رنگ مدفوعش هم سبز تیره اس که من فکر کردم به خاطر گیشنیزی هست که تو سوپش میریزم
0
1401/07/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم ماده غذایی جدیدی نداده اید؟ فواصل شیردهی کم نشده ؟ معده سنگین نبوده ؟
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم ماده غذایی جدیدی نداده اید؟ فواصل شیردهی کم نشده ؟ معده سنگین نبوده ؟
0
1401/07/22
سوال کننده
سلام خانوم دکتر جان
امروز در حد یک ق غ لوبیا سبز به سوپش اضافه کردم
شاید به قول شما معده سنگین بوده
یا زیاد تحرک داشته اینجوری شده
ولی مدفوعش هم چند وقته سبز رنگ و سفته، آپتامیل پپتی میدم و قطره کامویت پلاس
امروز در حد یک ق غ لوبیا سبز به سوپش اضافه کردم
شاید به قول شما معده سنگین بوده
یا زیاد تحرک داشته اینجوری شده
ولی مدفوعش هم چند وقته سبز رنگ و سفته، آپتامیل پپتی میدم و قطره کامویت پلاس
0
1401/07/22
پزشک اوما
جان دلم علت احتمالا همین مساله بوده و. اگر تکرار نشود جای نگرانی نیست، مدفوع میتواند بدلیل قطره مصرفی تغییر رنگ داده باشد هام بابت سفتی آن حتما به غذاها روغن زیتون یا کره اضافه کرده و درون سوپ آلو بریزید ❤️❤️
0
1401/07/22
سوال کننده
خدا خیرتون بده ممنونم
اگه خدایی نکرده تکرار شد مجددا مزاحمتون میشم
فقط شرمنده یه سوال دیگه من ناحیه تناسلی دخترم و به خاطر چسبندگی که داشت روزی چندین مرتبه با پماد آ چشمی چرب میکنم مشکلی نداره؟ یا روزی یکبار کفایت میکنه؟
اگه خدایی نکرده تکرار شد مجددا مزاحمتون میشم
فقط شرمنده یه سوال دیگه من ناحیه تناسلی دخترم و به خاطر چسبندگی که داشت روزی چندین مرتبه با پماد آ چشمی چرب میکنم مشکلی نداره؟ یا روزی یکبار کفایت میکنه؟
1
1401/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، مراحم هستید و انشالله دیگر تکرار نشود❤️
مامان گل روزی یک بار نهایتا دوبار کفایت میکند در بهترین کارها هم زیاده روی میتواند نتیجه عکس بدهد💜
مامان گل روزی یک بار نهایتا دوبار کفایت میکند در بهترین کارها هم زیاده روی میتواند نتیجه عکس بدهد💜
0
1401/07/23
سوال کننده
ممنونم ازتون
من الان ۳ هفته ای میشه روزی چندین بار پماد زدم خدا کنه عفونت یا اثر سویی نداشته باشه
من الان ۳ هفته ای میشه روزی چندین بار پماد زدم خدا کنه عفونت یا اثر سویی نداشته باشه
1
1401/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💓
ایرادی ندارد گل من اما بعد این دقت کنید 🌹🌹
ایرادی ندارد گل من اما بعد این دقت کنید 🌹🌹
0
1401/07/23
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




