سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی لطفاً کسایی که میدونن تو این مورد راهنماییم کنن،من الان دقیقا ۵۳روز هست که زایمان کردم بعد زایمان نزدیک ده روز خونریزی داشتم و بعدش قطع شد و یه چند روزی هم خون آبه ازم می اومد سر یک ماه پریود شدم (دقیقا مشابه دوره های قبلیم سه روز شدم و بعدش تموم شد)بعد گذشت دو هفته دوباره پریود شدم روزای اول قطره ای و خیلی کم خون ریزی داشتم الان با گذشت هشت روز خون ریزیم خیلی شدید شده و با اینکه دوره هام کلا سه روز بود ولی هنوزم دورم تموم نشده میخواستم ببینم طبیعی هستش یا باید به دکتر زنان مراجعه کنم؟؟؟؟
0
1401/07/21
marziyeh bazargan
طبیعیه
0
1401/07/21
marziyeh bazargan
تا یکسال بهم ریختگی داریم
0
1401/07/21
سوال کننده
سری قبل خیلی معمولی مثل قبل پریود شدم انگار اصلا زایمان نکردم درست مشابه قبل حاملگی ولی الان واقعا اذیتم همش شری خون می ریزه و واقعا نگرانم کرده
0
1401/07/21
marziyeh bazargan
منم دقیقا اینجوری شدم
0
1401/07/21
marziyeh bazargan
دیوار رحمت داره تراشیده میشه خوبه
0
1401/07/21
سوال کننده
پس خداروشکر مشکلی نیست چون دکترم در دسترس نیست فعلا😍خیلی ممنون از راهنماییتون
0
1401/07/21
نلین د
سلام، ببین دکتر به من گفت اگر از ۶۰ روز لکه بینی یا خونریزیت بیشتر شد بیا. تا ۶۰ روز مشکلی نداره
یه هفته دیگه صبر کن ببین بعدش بازم اگر بود برو دکتر
یه هفته دیگه صبر کن ببین بعدش بازم اگر بود برو دکتر
0
1401/07/21
فرشته م
عزیزم طبیعیه منم این مشکل رو خیلی داشتم مکمل فیفول رو شروع کردم خیلی بهتر شدم به مرور زمان و بعد از چند ماه به روال سابق برگشتم
0
1401/07/21
shima2348 ❤
خوش بحالت ۱۰ روز خون ریزی داشتی من هنوز خون ریزی دارمنهایت شاید یک روز قطع شد 😅🤣
0
1401/07/21
سوال کننده
عزیزم شکم من رو تو بیمارستان ۷بار فشار دادن چون خونریزیم زیاد بود چن تا آمپول بهم زدن
0
1401/07/21
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
0
1401/07/21
سوال کننده
سلام ممنون حتما تو اولین فرصت میرم دکتر
0
1401/07/21
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان مهربان
عزیزم شیردهی از سینه دارید ؟
عزیزم شیردهی از سینه دارید ؟
0
1401/07/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر نه از اول شیر نداشتم با خیلی زحمت یکم اومد و هرکاری کردم بیشتر نشد و بچه هم نخورد همونم خشک شد
0
1401/07/21
پزشک اوما
جان دلم بنابراین فعلا مفنامیک اسید هر 6 ساعت دو عدد بخورید و اگر خونریزی بیشتر از 60 روز تداوم داشت یا اگر شدت آن کم نشد زودتر یک سونوگرافی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 💜💜
0
1401/07/22
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر چشم حتما
0
1401/07/22
غزاله ........
عزیزم برو دکتر منم همین اوضاع داشتم که پلاکتم اومده بود پایین الان تحت درمانم
حتما چک کن خودتو
حتما چک کن خودتو
0
1401/07/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ❤️❤️
0
1401/07/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/07/22
shima2348 ❤
یاااخداااااااا منو دوبار فشار دادن مردم و زنده شدم طبیعی بودی یا سزارین
0
1401/07/23
سوال کننده
سزارین بودم دوبار قبل اینکه بی حسی بره پنج بار هم بعد بی حسی،خیلی وحشتناک درد میکرد جوری که پرستار دلش میسوخت برام یه دست میداشت رو بخیه هام تا کمتر دردم بگیره با یه دست هم شکمم رو فشار میداد
0
1401/07/23
shima2348 ❤
وای😭😭😭😭😱😱😱😱😱واسه من بار اول بی حس بودم بار دوم بی حسی رفته بود همچین دست و پا میزد
0
1401/07/23
shima2348 ❤
م
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔



520

