سلام من در 6 هفته بارداری دچار خونریزی شدم و 10 روز پیش سونوگرافی انجام دادم و گفتند ساک بارداری دفرمه شده و جنین و کیسه زرده وجود نداره. چندروزی هست فقط لکه بینی دارم و امروز سونو رنگی انجام دادم گفتند سقط شده و بقایا داری. لطف میکنین بگین برای دفع بقایا باید چکار کنم؟ و اینکه برای بارداری بعد چه موقع میتونم اقدام کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1116
1401/07/21




