سلام به روی ماهتون عزیزم
این نتیجه خوب است اما اندکی بالا بودن شاخص tzi و لب مرز بودن SDI که مرتبط با شکل اسپرم ها هستند جای سوال دارد بنظر من آزمایش را در یک مرکز ناباروری تکرار کنند 🌹
ممنون دکترجان، ولی خب ایناییک گفتین چی هستن؟ یعنی چی؟ میتونین کمی واضحتر توضیح بدین
جان دلکم دو شاخص مرتبط با شکل اسپرم ها هستند که نشان میدهد کمی در این فاکتور مشکل ایجاد دارد البته به صورت کلی درصد اسپرمهای با شکل نرمال طبیعی هست اما چون این دو شاخص کمی مورد دارند و چون بارداری اول هم با حل مشکل از سمت آقا حاصل شده بنظر من تست در مرکز ناباروری که دقیق تر هست تکرار شود احتمال خطا در تست هست و نمیتوان به قطعیت و با خیال راحت گفت آقا سالم سالم سالم هستند 💜