سلام خانم دکتر
من ۵۰ روز پیش زایمان کردم حدودا یک ماه خونریزی داشتم وبعدش تا امروز لکه بینی داشتم البته این روزای اخر خیلی کم رنگ و کم بود ، امروز صبح خونریزی داشتم نه اونقدر زیاده که بگم پریوده و نه اونقد کمه که نوار بهداشتی نذارم
بنظرتون طبیعی هست یا اینکه دکتر برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



394
1401/07/19







