سلام من روز سوم انتقالم هست و در خواب به ارگاسم رسیدم این برا جنین هام خطر داره
1
1401/07/19
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
خیر موردی ندارد تحت تاثیر تغییرات هورمونی تجربه ارگاسم در خواب بسیار رایج است و نمیتوان کاری برای جلوگیری از آن انجام داد مهم این است که آنچه در حزوه اختیارات شما است کنترل شود یعنی اینکه خودتان در سایر حالات رابطه نداشته باشيد و به ارگاسم نرسید، در خواب دست ما کوتاه است و این دفعات اندک هم مشکل ساز نخواهند شد ❤️
خیر موردی ندارد تحت تاثیر تغییرات هورمونی تجربه ارگاسم در خواب بسیار رایج است و نمیتوان کاری برای جلوگیری از آن انجام داد مهم این است که آنچه در حزوه اختیارات شما است کنترل شود یعنی اینکه خودتان در سایر حالات رابطه نداشته باشيد و به ارگاسم نرسید، در خواب دست ما کوتاه است و این دفعات اندک هم مشکل ساز نخواهند شد ❤️
1
1401/07/19
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
خیر موردی ندارد تحت تاثیر تغییرات هورمونی تجربه ارگاسم در خواب بسیار رایج است و نمیتوان کاری برای جلوگیری از آن انجام داد مهم این است که آنچه در حزوه اختیارات شما است کنترل شود یعنی اینکه خودتان در سایر حالات رابطه نداشته باشيد و به ارگاسم نرسید، در خواب دست ما کوتاه است و این دفعات اندک هم مشکل ساز نخواهند شد ❤️
خیر موردی ندارد تحت تاثیر تغییرات هورمونی تجربه ارگاسم در خواب بسیار رایج است و نمیتوان کاری برای جلوگیری از آن انجام داد مهم این است که آنچه در حزوه اختیارات شما است کنترل شود یعنی اینکه خودتان در سایر حالات رابطه نداشته باشيد و به ارگاسم نرسید، در خواب دست ما کوتاه است و این دفعات اندک هم مشکل ساز نخواهند شد ❤️
0
1401/07/19
سوال کننده
ممنونم و اینکه اومدم تکیه بدم کمرم آروم خورد به دیوار اما حالت ضربه بود ممکن جنین لانه گزینی نکنه خیلی حساس شدم
0
1401/07/19
سوال کننده
جنین من پنج روزه بود چند روزه لانه گزینی میکنه امروز روز سوم انتقالم هست
0
1401/07/19
سوال کننده
هیچ علامتی هم ندارم نه لک و ترشح این بد نیست که ؟
1
1401/07/20
پزشک اوما
عزیزدلم استرستان را درک میکنم اما اصلا نگران نباشید با این موارد روند لانه گزینی دچار اختلال نمیشود. آغاز پروسه لانه گزینی میتواند بین 1 تا 5 روز بعد انتقال متغیر باشد اما این اعداد قطعی نیست.
و نداشتن علامت هم نشانه بدی نیست، فقط الان باید صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود❤️
و نداشتن علامت هم نشانه بدی نیست، فقط الان باید صبوری کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود❤️
0
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون تشکر 🙏🙏
0
1401/07/20
سوال کننده
یه سوال دیگه ببخشید میشه قرص آهن و جوشان ویتامین c رو ادامه بدم قبل از انتقال میخوردم الان دیگه میترسم نمیخورم
شما چه مکملهایی رو پیشنهاد میکنید
شما چه مکملهایی رو پیشنهاد میکنید
0
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون یه سوال دیگه داشتم
من روزی دوتا آمپول پروژسترون
۲تا قرص استروفون یا همون استرادیول
و یک آمپول نئکسوپارین زیر جلدی استفاده میکنم دکتر بهم داده
لووتروکسین روزی نصفی ناشتا بهم داد
ویتامین d3
ویتامین e
و یدوفولیک هم گفت بخور مانعی نداره
اما یدوفولیک با قرص تیروئید تداخل نداره ؟؟
و اینکه میشه ففول و قرص جوشان ویتامین c خورد
این دوتا رو قبلا میخوردم اما الان چون از دکترم یادم رفته بپرسم و شهرستان هستم میشه ادامه بدم
کلا خودتون مکمل خاصی پیشنهاد میکنید
من روزی دوتا آمپول پروژسترون
۲تا قرص استروفون یا همون استرادیول
و یک آمپول نئکسوپارین زیر جلدی استفاده میکنم دکتر بهم داده
لووتروکسین روزی نصفی ناشتا بهم داد
ویتامین d3
ویتامین e
و یدوفولیک هم گفت بخور مانعی نداره
اما یدوفولیک با قرص تیروئید تداخل نداره ؟؟
و اینکه میشه ففول و قرص جوشان ویتامین c خورد
این دوتا رو قبلا میخوردم اما الان چون از دکترم یادم رفته بپرسم و شهرستان هستم میشه ادامه بدم
کلا خودتون مکمل خاصی پیشنهاد میکنید
1
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ، عزیزم سابقه مشکلات تیروئیدی مانند کم کاری دارید؟ کم خونی فقر آهن چطور؟
0
1401/07/20
سوال کننده
نه خوشبختانه تیروئیدم کم کار نیست یکم بالا بود اونم نه بالاتر از رنج مثلا رنج آزمایشگاهی ۵ بود تیروئید من ۴.۴۹ بود که دکتر گفت ما اینو برا بارداری نمیخواهیم بالاست بهم قرص لووتیروکسین ۵۰ داد فقر آهن هم نه ندارم
1
1401/07/20
پزشک اوما
بله حرف پزشکتان صحیح بوده جانم بنابراین یدوفولیک را مصرف کنید، مشکلی ایجاد نمی شود فقط در طی بارداری لازم است عملکرد تیروئید در فواصل منظم چک شود.
ففول فعلا لازم نیست تا در آزمایشات ابتدایی بارداری کم خونی فقر آهن چک شود.
ویتامین C بهتر است اگر دلیل موجهی ندارید نخورید جانم دلیلی برای مصرف منظم در بارداری نیست.
همین مکمل های فعلی کفایت دارند ❤️
ففول فعلا لازم نیست تا در آزمایشات ابتدایی بارداری کم خونی فقر آهن چک شود.
ویتامین C بهتر است اگر دلیل موجهی ندارید نخورید جانم دلیلی برای مصرف منظم در بارداری نیست.
همین مکمل های فعلی کفایت دارند ❤️
1
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی و راهنماییهای خوبتون تشکر 🌺🌺
1
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز دلکم 🌺💖🌺
1
1401/07/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آی وی اف دربیمارستان شریعتی
- مدت زمان استراحت بعد از انجام آی وی اف
- کیا با آی یو آی و آی وی اف بارداری موفق داشتن؟
- آی وی اف و پولیپ رحم
- میخام برم آی وی اف بیمارستان صارم
- میخوام اقدام کنم برای آی وی اف
- آی وی اف و اقدامات قبل آن
- تجربه ی انتقال جنین دارین؟!
- ده روز میشه که جنین برام انتقال دادن
- بچه ها نفسم بالا نمیاد از گریه



1218

