سلام خسته نباشید. من هفته ۶ که سونو رفتم یه هماتوم به ابعاد ۳۷.۱۲ داشتم و خونریزی داشتم از اونموقع روزی دوتا شیاف میزدم و خونریزیم کمتر و در حد لکه بینی شده بود تا اینکه امروز صبح که بیدار شدم خونریزیم خیلی زیاد شده بود و در حد روز دوم پریود بود که مجبور شدم نوار بهداشتی بزارم. دو سه ساعت بعدش هم یه لخته مثل گوشت ازم دفع شد که بافتش هم مدل خاصی بود که تو عکس ارسال کردم. سوالم اینه که این چیزی که دفع شد چیه؟ یعنی هماتوم بوده که دفع شده یا مشکل دیگه ای هست؟
پرسش (1401/07/19):
دفع لخته در بارداری (همراه با عکس هست لطفا کسایی که بدشون میاد نیان🙏🏻)
1045
64
1401/07/19
سوال کننده
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
الناز مامان نيکان❤
سلام عزیزم احتمال داره هماتوم باشه ولی حتما یه سونو بده
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزدلم دوقلوداری وبارداری الان؟
0
1401/07/19
سوال کننده
آره ناخواسته بود😑
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ای جان مثل من🥲🥲🥲❤️❤️
بارداری قبلی تویادمه اگه اسمتواشتباه نگرفته باشم
بارداری قبلی تویادمه اگه اسمتواشتباه نگرفته باشم
0
1401/07/19
سوال کننده
حالا تو باز خوبه بچت بزرگ شده 😆من چیکار کنم با دوقلوهای ۸ماهه و هماتوم😬
0
1401/07/19
سوگل "مامان میکائیل"
طبیعی دوقلو اوردی؟
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حق داری منم هماتوم دادم و نتونستم حتی یک ربع ام استراحت کنم
0
1401/07/19
سوال کننده
منم همینطور
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
امااینی ک دفع کردی فک کنم یک بافت ساده اس چیزخاصی نیس
0
1401/07/19
سوال کننده
دو سال ناباروری داشتم آمپول hmg زدم البته تو فامیل هم دوقلو داریم
0
1401/07/19
سوگل "مامان میکائیل"
خدا نگهشون داره عزیزم و این ک صبر بده بده واقعا سخته
0
1401/07/19
kok_mi
پیشاپیش پاره شدنتو تبریک میگم خواهر 😂😂
احتمالا همون هماتومته ولی یه سونو بده ک خیالت راحت بشه ک دفع شده
احتمالا همون هماتومته ولی یه سونو بده ک خیالت راحت بشه ک دفع شده
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کوثررررر دیدی من و🥲🥲🥲
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
راستی مامان عروسک ها هنوزم خونریزی داری؟
0
1401/07/19
سوال کننده
نمیدونم والا امید دارم که هماتوم باشه که دفع شده😆
0
1401/07/19
سوال کننده
خدایی قبلا که باردار نمیشدم هی میگفتم اینایی که ناخواسته باردار میشن چجوریه که من که این همه اقدام میکنم حامله نمیشم تا اینکه سرم اومد😐🤣
1
1401/07/19
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/07/19
سوال کننده
آره دارم
0
1401/07/19
Maryam M
سلام خانوما میشه ی سوالی غیر از این بحث بپزسم
0
1401/07/19
Maryam M
با اجازه مامان عروسک ها
0
1401/07/19
سوال کننده
بفرما عزیز
0
1401/07/19
Maryam M
پسر من الان ک تازه وارد پنج ماه میشه دو برابر وزن تولدش هست یعنی باید غذا کمکی 0شروع کنم براش؟
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه اتفاقا وقتی خوب وزن گرفته 6ماه تمام غذا بده
0
1401/07/19
سوال کننده
بزار شش ماه بشه بعد
0
1401/07/19
Maryam M
آها چون توی یکی از تاپیک ها دیدم ک زده هر موقع وزن دو برابر شد شروع بشه واس همین
0
1401/07/19
سوال کننده
فک نکنم ربط به وزن داشته باشه
0
1401/07/19
Maryam M
همه هم میگن بچه هایی ک شیش ب بعد غذا خور میشن بد غذا میشن و فلان چون پسرمم الان خیلی اشتیاق نشون میده و وقتی خودمون چیزی میخوریم اینقد نگاه میکنی ملچ ملوچ میکنه
0
1401/07/19
Maryam M
اول شیش یا باید شیش تموم یشه
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
بهش برای مزه کردن بده
0
1401/07/19
Maryam M
فقط موز و سیب رو زدم ب زبونش
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
اما معمولا بچههای رفلاکسی و اوناییکه کم وزن گرفتن زود کمکی میدن
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
من زودتر برای مزه کردن دادم
0
1401/07/19
Maryam M
دیگه چیا میشه واسه مزه بدی
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
باید 6تموم شه اول هفت ماه
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
غذای خودتونو کم روغن و بی نمک درست کن یه نوک انگشت بذار دهنش
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
با مزهها اشنا شه
0
1401/07/19
Maryam M
باشه ممنونم
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
اینکه میگن 6ماه تمام برای وقتیه که غذا بشه وعده براش
0
1401/07/19
یکتا (مامان نلین ❤️)
کم کم بهش بده معدش اشنا شه
0
1401/07/19
fatem F
توام مثل منی منم پسرم هنوز یکسالش نشده
0
1401/07/19
Maryam M
چون گفتن باید با فرنی و اینا شروع بشه دیگه منم جز سیب و موز اونم فقط برا مزه هیچی ندادم
0
1401/07/19
سوال کننده
تو هم ناخواسته باردار شدی؟
0
1401/07/19
fatem F
آره دیگه فکر نکنم هیچکس با این فاصله خودش اقدام کنه
0
1401/07/19
راضیه~♡ ☆
سلام عزیزم شما ی دوقلو داربد الان باز دوقلو باردارید؟
0
1401/07/19
سوال کننده
نه عزیزم این یکی هست
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم صبح حتما سونو بده ببین اون تو چ خبره انشالله مشکلی نباشه
1
1401/07/19
راضیه~♡ ☆
خداحفظشون کنه برات عزیزم🧿
0
1401/07/19
درانتظار معجزه درحدخدابودنت
توروخدا برای منم دعا کن دوقلو باردار بشم🥺
0
1401/07/19
سوال کننده
ممنون گلم انشاءالله تو هم مامان بشی و نی نی سالم گیرت بیاد
0
1401/07/19
سوال کننده
انشاءالله عزیزم
هر چی خیره
توکلت به خدا باشه، منم بعد دو سال بچه گیرم اومد
هر چی خیره
توکلت به خدا باشه، منم بعد دو سال بچه گیرم اومد
0
1401/07/19
راضیه~♡ ☆
فدات عزیزم انشالله🤲
0
1401/07/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید 🌹
عزیزم این اندومتر یعنی لایه داخلی رحم شما است و اهمیتی هم ندارد اما اگر خونریزی تداوم دارد فردا حتما سونوگرافی انجام دهید.
زنده باشید 🌹
عزیزم این اندومتر یعنی لایه داخلی رحم شما است و اهمیتی هم ندارد اما اگر خونریزی تداوم دارد فردا حتما سونوگرافی انجام دهید.
0
1401/07/20
سوال کننده
علتش چیه که یه قسمت از اندومتر کنده شده و آیا خطرناک نیست؟
0
1401/07/20
پزشک اوما
مامان جان قلب جنین رویت شده؟
0
1401/07/20
سوال کننده
بله همون ۶هفته که رفتم سونو گفتن قلبش تشکلیل شده
0
1401/07/20
سوال کننده
۶هفته و ۵ روز بودم
0
1401/07/20
پزشک اوما
متوجه شدم جان دلم بنابراین علت میتواند کمبود هورمون پروژسترون و گاهی هم بی دلیل باشد که تداوم مصرف شیاف میتواند به بهبود این وضعیت کمک کند. هنوز خونریزی دارید؟ اگر بله امروز سونوگرافی انجام دهید
1
1401/07/20
سوال کننده
ممنون از پاسخگویی دقیق و به موقع تون💓
نه خونریزی از دیشب دیگه قطع شد
نه خونریزی از دیشب دیگه قطع شد
0
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی خداروشکر استراحت رو به مطلق داشته باشید و رابطه جنسی کاملا متوقف گردد تا زمان سونوگرافی ان تی برسد ❤️❤️
0
1401/07/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|18_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هماتومی ها بیاید سریع
- دوستان هماتوم چیه.کسی اطلاعاتی داره بهم بده
- سلام برای درمان هماتوم در بارداری چه باید کرد ایا داروی خاصی دارد؟
- توروخدا یکی به دادم برسه 😢
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- هماتوم در بارداری خطرناکه؟
- شیاف پروژسترون برای هماتوم
- مصرف قرص آسپیرین در بارداری
- لکه بینی و خون ریزی
- خانوما بیاین خوواهشا ی لحظه




