میشه بگید چه علائمی داشتید؟
و این جدول چینی که میگن تعیین جنسیتو میگه تا حالا انجام دادید و درست بوده؟؟
پرسش (1401/07/19):
مامانای بارداری که تازه فهمیدن جنسیت بچشون دختره
583
39
1401/07/19
سوال کننده
2
1401/07/19
گل بهار 🌺
من بچه اولم پسره این یکی دختره و سر هر کدوم یه علائمی داشتم ، اصلا ربطی نداره به علائم من اطرافیانم جفتشو اشتباه حدس زدن حتی خودم ، به علائم دقت نکن اصلا . صبوری کن تا زمان سونو برسه
0
1401/07/19
h.s s
تا سونو ان تی صبر کن ۶ هفته دیگه مونده
0
1401/07/19
سوال کننده
وای سخته
0
1401/07/19
سوال کننده
اصن نمیتونم فک نکنم
0
1401/07/19
سوال کننده
خیلی خوبه
من هر کیو دیدم اولی پسره دومی هم پسره
ولی اگ اولی دختره دومی پسر
من هر کیو دیدم اولی پسره دومی هم پسره
ولی اگ اولی دختره دومی پسر
0
1401/07/19
سوال کننده
یعنی 12 هفته مشخص میشه؟
0
1401/07/19
گلاب 🌎
من از هفته هشتم بارداری تهوع شدید داشتم و بالا میاوردم فقط همین علامت بود سمت راستمم بود جفتم قدامی بود هان ی چیز جالب که کاملا کم موشدم و موهای صورتم پاهام و دستام رشد نمیکرد چون من خیلی پر مو بودم ولی تو حاملگی اثلا خیلی خوب بود 😁
0
1401/07/19
گلاب 🌎
اگه جای معتبر بری اره مشخص میشه اکثرا درست تشخیص میدن
0
1401/07/19
سوال کننده
چه خوب😂
0
1401/07/19
سوال کننده
دکترم گف 14 هفته حداقل
0
1401/07/19
گلاب 🌎
سونوگرافیست خوب برو ،کجایی9؟!؟
0
1401/07/19
سوال کننده
مشهد
0
1401/07/19
fatemeh 👨👩👧👦
من سر اولی ک پسر بود خیلی حالم بد بود بوها ب شدت اذیتم میکرد بوی پیاز منو نابود میکرد تا ماه ۹ تهوع داشتم
سر دومی ک دختره ب بوها حساس نیستم تهوعم ۳ ماه اول بود شکمم رو ب جلو شده
جفت هردو بچه هامم خلفی بود و هست
سر دومی ک دختره ب بوها حساس نیستم تهوعم ۳ ماه اول بود شکمم رو ب جلو شده
جفت هردو بچه هامم خلفی بود و هست
0
1401/07/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
برو بادیه نشین جای بیمارستان امام رضا جنسیت تویازده هفته درست تشخیص میده
0
1401/07/19
fatemeh 👨👩👧👦
راستی من خواهر شوهرم وقتی حواسم نبود نمک ریخت روی موهام من دست کشیدم ب موهام
میگن اگه دست بکشی ب مو دختره اگه دست بکشی ب صورت پسره
نمیدونم خرافاته یا نه ولی واسه من درست بود
میگن اگه دست بکشی ب مو دختره اگه دست بکشی ب صورت پسره
نمیدونم خرافاته یا نه ولی واسه من درست بود
0
1401/07/19
سوال کننده
واقعا
0
1401/07/19
سوال کننده
چقدر هزینش
0
1401/07/19
سوال کننده
اسمش چیه
0
1401/07/19
سوال کننده
ایشالله به سلامتی بیادش😍😍😍
0
1401/07/19
سوال کننده
اره اینو شنیدم
1
1401/07/19
سوال کننده
باید به عمم بگم برام انجام بده وقتی هواسم نیست
0
1401/07/19
سوال کننده
خودت رفتی اینجا تشخیص دادن؟
نی نیت چیه؟
نی نیت چیه؟
0
1401/07/19
fatemeh 👨👩👧👦
مرسی عزیزم ان شاالله تو دلی تو هم هرچی دلت میخواد باشه😍
0
1401/07/19
سوال کننده
انشاالله ❤️❤️
0
1401/07/19
سوال کننده
نی نیت چیه
0
1401/07/19
h.s s
سونوگرافی خوب بری ۷۰ درصد بهت میگن چیه و کلا از فرم جمجمه مشخص میشه دختر گرد و پسر شیب دار
0
1401/07/19
فاطمه دواتخواه
منم همینطور بودم ولی پسر بود بچم
0
1401/07/19
فاطمه دواتخواه
تنها تفاوت من جفت خلفیم بود
0
1401/07/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
واسه من این و تمام تستهای خونگی برعکس بود سر پسرم .
همه چی دختر بود .حتی راه رفتنم .قیافم . جالبش اینه ک پسرمم شبیه دختراس کاراشم دخترونه اس خیلیییی لوسه .حتی کسی نشناسه فکر میکنه دختره
همه چی دختر بود .حتی راه رفتنم .قیافم . جالبش اینه ک پسرمم شبیه دختراس کاراشم دخترونه اس خیلیییی لوسه .حتی کسی نشناسه فکر میکنه دختره
0
1401/07/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
من فرق بین بارداری پسر و دخترم
این بود ک سر پسرا بی نهایت تهوع شدید از قبل موعد تا شب زایمان داشتم .
اینبار هیچیییی علائم نداشتم حتی حساسیت سینه ام نبود .
اونموقع خیلیییی زرنگ بودم کارامو میکردم خودم عادی بود ،خیلی شکموووو بودم همش در حال فعالیت و غذا درست کردن .
اما ایندفعه فقط میگم ولم کنید بخوابمممم میل ب غذا ندارم گشنمم نمیشه حس اشپزی ام نیس .
از سینک ظرفشویی و دسشویی بدم میاد هرروز دوسه بار میشورمش هی با سیف و دامستوس
هی فکر میکنم خودم و همه بو میدن🤦🏼♀️🤣🤣
اونموقع ها شیرینجات دوست داشتم .
الان ترشیجات فقط
وزنم خیلیییی اضافه کردم اونموقع
الان هیچ کمم کردم.
اینارم تازه فهمیدم ک فرق داشتم با قبلیا😑
ولی ب علائمم نیس
این بود ک سر پسرا بی نهایت تهوع شدید از قبل موعد تا شب زایمان داشتم .
اینبار هیچیییی علائم نداشتم حتی حساسیت سینه ام نبود .
اونموقع خیلیییی زرنگ بودم کارامو میکردم خودم عادی بود ،خیلی شکموووو بودم همش در حال فعالیت و غذا درست کردن .
اما ایندفعه فقط میگم ولم کنید بخوابمممم میل ب غذا ندارم گشنمم نمیشه حس اشپزی ام نیس .
از سینک ظرفشویی و دسشویی بدم میاد هرروز دوسه بار میشورمش هی با سیف و دامستوس
هی فکر میکنم خودم و همه بو میدن🤦🏼♀️🤣🤣
اونموقع ها شیرینجات دوست داشتم .
الان ترشیجات فقط
وزنم خیلیییی اضافه کردم اونموقع
الان هیچ کمم کردم.
اینارم تازه فهمیدم ک فرق داشتم با قبلیا😑
ولی ب علائمم نیس
0
1401/07/20
زهرا 💜
من بچه اولم پسر بود و بچه الانم دختره و ویارهام دقیقا مثل همه ، هر چی سر پسرم ویار میکردم سر دخترمم همینطورم
0
1401/07/20
سوال کننده
عزیزدلم ایشالا به سلامتی زایمان کتی❤️❤️❤️
0
1401/07/20
سوال کننده
من بچه اولم پسره خیلی کنجکاوم بدونم جنسیت این نی نی چیه
0
1401/07/20
سوال کننده
چطوری یعنی
0
1401/07/20
سوال کننده
پسر من 2 سالو 8 ماهشه
مث شما
مث شما
0
1401/07/20
fatemeh 👨👩👧👦
عزیزم سعی کن ب کارهای پسرونه تشویقش کنی ک خدای نکرده بعدها دچار مشکل نشی
خیلی بده اینطوز
خیلی بده اینطوز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




