سلام خانم دکتر،وقت بخیر!
دکتر من طی ۱،۲ روز پیش فعالیتم یکم زیاد بوده...از دیشب که رفتم سرویس خون ابه میبینم...اول مقدارش کم بود و فقط روی دستمال بود،الان مثل ادرار و به مقدار یکم زیاد خارج شد از بدنم...
خطر ناکه؟
جای نگرانی هست؟
دارم استراحت میکنم،اما خواستم بدونم نیاز به شیافی چیزی هست و ایا اصلا اجازه دارم استفاده کنم یا بااستراحت درست میشه؟
تقریبا ۵ هفته ام
پرسش (1401/07/18):
لکه بینی در هفته های اول بارداری
617
36
1401/07/18
سوال کننده
0
1401/07/18
سوال کننده

0
1401/07/18
سوال کننده

0
1401/07/18
hana ۱۳۸۰
هیچی نیست گلم خیالت راحت
0
1401/07/18
hana ۱۳۸۰
استراحت کن اصلا تکون نخور
0
1401/07/18
hana ۱۳۸۰
اگ میتونی یدونه شیاف پروژسترون بزار
0
1401/07/18
🥰 فاطمه 🥰
اینکه لکه نیست ترشح
0
1401/07/18
شیوا 💙
شیاف استفاده کن
اگ بچه سالم باشه روند رشدش جاشو سفت میکنه
اگ بچه سالم باشه روند رشدش جاشو سفت میکنه
0
1401/07/18
شیوا 💙
شبی 1
0
1401/07/18
شیوا 💙
منم از اول بارداری گذاشتم
0
1401/07/18
سوال کننده
اخه ۵هفتمه...الان بزارم اشکال نداره؟
0
1401/07/18
سوال کننده
پزشک اصلا میده تو ۵هفته؟
0
1401/07/18
سوال کننده
شیاف چی بزارم حالا؟
0
1401/07/18
hana ۱۳۸۰
نه بزار بهتره
شیاف سیکلوژست پروژسترون
شیاف سیکلوژست پروژسترون
0
1401/07/18
hana ۱۳۸۰
ترشحات هستش ابنا گلم
لکه بینی جوری مثل پریود هستش
لکه بینی جوری مثل پریود هستش
0
1401/07/18
سوال کننده
ولی نگرانم
0
1401/07/18
سوال کننده
مثل ادرار از بدنم خارج شد و یکم زیاد بود ترسیدم
0
1401/07/18
سوال کننده
هنوزم ادامه داره
0
1401/07/18
الهه م
اینکه لکه بینی نیست عزیزم
نگران نباش
نگران نباش
1
1401/07/18
سوال کننده
الهه جون درسته کمه رو دستمال ولی میرم سرویس مثل ادرار زیاد میاد
0
1401/07/18
razieh sh
حتما برو دکتر پیشنهاد میکنم بدون نظر دکتر هیچ کاری نکن
یه دانه شیاف استفاده کردن مشکلی شاید نداشته باشه اما برای بررسی حتما برو دکتر
یه دانه شیاف استفاده کردن مشکلی شاید نداشته باشه اما برای بررسی حتما برو دکتر
0
1401/07/19
رادین ماهر
سلام عزیزم برو دکتر و سونو .
0
1401/07/19
الهه م
عزیزم ترشحه منم داشتم و دکترم گفت مشکلی نیست ترشحات زیاد میشه
0
1401/07/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
تا بهحال سونوگرافی انجام دادید؟
تا بهحال سونوگرافی انجام دادید؟
0
1401/07/19
. .
عزیزم حتما استراحت داشته باش
اصلا فعالیت نکن
به قول یکی از دوستان ۳ ماه اول استراحت کن تا بتونی تا ماه ۹ راحت اینور اونور بری
وگرنه خدایی نکرده تا ماه ۹ استراحت میدن بهت کلافه میشی
اصلا فعالیت نکن
به قول یکی از دوستان ۳ ماه اول استراحت کن تا بتونی تا ماه ۹ راحت اینور اونور بری
وگرنه خدایی نکرده تا ماه ۹ استراحت میدن بهت کلافه میشی
0
1401/07/19
سوال کننده
بله دکتر،شنبه رفتم که پزشک برام ازمایشات اولبه رو بنویسن..طبق بتا گفتن تقریبا ۵هفته ای و سونو کردن،گفتن فعلا یک کیسه دیده میشه برو ۲هفته دیگه بیا برای سونو تشکیل قلب...
0
1401/07/19
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ، بنابراین فعلا استراحت خود را بسیار افزایش دهید، سفر نروید، پیاده روی نداشته باشید، رابطه جنسی از هر نوع متوقف شود و شخص شما به ارگاسم نرسید ، از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و اگر با وجود رعایت این راهکارها لکه بینی شدت نیافت ، فعلا شیاف استفاده کنید 🌹
0
1401/07/19
سوال کننده
متشکرم...
0
1401/07/19
سوال کننده
اگه خدای نکرده لکه بینی بیشتر شد چه شیافی؟چطور(واژینال یا مقعدی)؟و چند مرتبه در روز و برای چه مدت استفاده کنم؟
0
1401/07/19
پزشک اوما
جان دلم اگر خدای نکرده بیشتر شد، شیاف پروژسترون 400 مانند سیکلوژست به صورت مقعدی شبی یک عدد تا زمان سونوگرافی هفته 8 استفاده کنید 💗
1
1401/07/19
سوال کننده
ممنونم دکتر...خیلی لطف کردید🌹❤🥰
1
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم زنده باشید 💜💜💜
0
1401/07/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




