سلام عزیزم .من هر پمادی امتحان کردم . فقط اینم پماد جواب داد

از این بزن آب رو آتیشه

این دوتا رو هم قاطی کنی و یه لایه بزنی عالیه
کالاندولا هم خیلی خوبه برا سوختگی
بستگی به سوختگی داره
ایرانی میخوای کالاندولا بزن
خارجی سودو کرم بگیر خیلی عالیه
منم کالاندولا زدم بعد اسهالش خوب شد
سلام مامان جان
برای بهبود این شرایط تلاش کنید تا اسهال. را زودتر درمان کرده و به علاوه :
- حد امکان دلبندتان را پوشک نکرده و اجازه دهید تا نواحی درگیر در معرض هوا قرار بگیرند.
- برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمال مرطوب و مواد محرک استفاده نکرده و بعد از هر بار دفع به خوبی ناحیه تناسلی و مقعد را شسته و خشک کنید.
- برای درمان سوختگی از ترکیب پماد های کالاندولا مارک دینه و زینک اکساید استفاده کنید و اگر موثر نبود پماد سودوکرم برای شب ها و تریامسینولون ان ان (این پماد بیشتر از سه روز استفاده نشود) را روزها امتحان کنید، پماد ریکاو ،اگزاسین و روغن نباتی هم گزینه های خوبی هستند ♥️
من دخترم بردم دکتر پماد بیبی فرست داد عالی بود سوختگی شدید داشت