خانم دکتر سلام.دخترم ۱ سال و ۴ ماهشه ۴ روز قبل یهو شب با تب شدید حالش بد شد ۲ شب و ۳ روز تب شدید داشت بادارو کنترل کردم الان دیشب و امروز تب نداشته نه سرفه میکنه نه ابریزش بینی داره نه عطسه هیچ گونه علایمی نداره ولی هرچی میخوره بعد ۱ الی ۲ ساعت بالا میاره منظورم شیر و غذا هستش اما دلش فقط اب میخواد خیلی نگرانم ممنون میشم کمکم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



380
1401/07/18





