بچه دوماهه ک نمیتونه چیزی بجز همون پلارژین بخوره عزیزم .
شیرخودت و میدی؟؟
قطره پلارژین برای زیر یکساله
عکس شربتی ک دکتر داده رو بفرست
واه این شربت بزای بالا ۱ سال اخه چرا ب بچه دوماه داد ذکتر
برو قطره پلارژین کیدز بخر بهتر
اینو بهش نده
قطره ی سرماخوردگی پلارژین بده
مجازه از تولد تا یکسالگی تمام علائم سرماخوردگی و هم خوب میکنه عالی

نتم خیلی ضعیفه واضح باز نمیکنه
اینه .
برو داروخونه بگو قطره پلارژین . فقط قطره بگیر .
شربتم داره ولی برای بالای یکساله اون
قطره اش مخصوص بدو تولد تا یکسالگیه
سلام مامان جان
این شربت برای سن دلبندتان مناسب نیست، دیگر ندهید. مطمئن هستید اصلا سرما خورده است؟ تنها علامت گرفتگی صدا است ؟ اگر از سرماخوردگی مطمئن هستید قطره پلارژین کیدز را شروع کنید اما اگر با گذشت دو روز از درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما به متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹
خواهش میکنم جان دلم ، اینبار به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید که دلسوزانه تر تجویز نمایند 🌹🌹