سلام به دوستان و پزشک عزیز اوما
من روز شنبه رفتم دکتر برای چک آپ و این چیزا دکتر ازم پاپ اسمیر گرفت بار اول بود تست میدادم هیچی هم متوجه نشدم تا ظهر یکشنبه هم همه چی طبیعی بود ولی از ظهر لکه های قهوه ای و یا گاهی صورتی میبینم خیلی کمه فقط گاهی یا تو لباسم هست یا رو دستمال میافته تا امروز هم ادامه داشته
طبق اوما ۱۱ ام روز تخمک گذاریم بوده که اقدام هم داشتم همون روزا رو امروز هم ۲۴ سیکلمه ۸ روز دیگه موعد پریودیمه
حالا موندم این لکه ها چیه طبیعیه؟چرا قطع نمیشه؟
پرسش (1401/07/18):
لکه بینی قهوه ای و صورتی بعد از تست پاپ اسمیر
954
47
1401/07/18
سوال کننده
0
1401/07/18
یکتا (مامان نلین ❤️)
سلام
همون روزا یعنی قبل پاپ اسمیر اقدام داشتی؟
همون روزا یعنی قبل پاپ اسمیر اقدام داشتی؟
0
1401/07/18
سوال کننده
آره
0
1401/07/18
سوال کننده
روز قبلش نه
0
1401/07/18
یکتا (مامان نلین ❤️)
دکتر نگفته بود 3روز قبل تست رابطه نداشته باشی؟
0
1401/07/18
سوال کننده
ولی روزای قبل ترش داشتم
0
1401/07/18
سوال کننده
نه چیزی نگفته بود
0
1401/07/18
سوال کننده
حتی ازم نپرسید کی رابطه داشتم
1
1401/07/18
یکتا (مامان نلین ❤️)
احتمالا به خاطر پاپ اسمیر باشه به هر حال نمونه از دیوار واژن برداشته میشه
0
1401/07/18
یکتا (مامان نلین ❤️)
عجب دکتری😑
0
1401/07/18
سوال کننده
امیدوارم از همون باشه فقط یکم نگرانم چیز دیگه ای نباشه
0
1401/07/18
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه بابا از چی نگرانی
0
1401/07/18
ارزو a
سلام عزیزم اصلا نگران نباش چیز عجیبی نیس منم هفته پیش پاپ اسمیر دادم و خود دکتر بهم گفت تا دو روز اگ لکه بینی داشتی طبیعیه بخاطر پاپ اسمیرم ، منم خودمم فرداش در حد خیلی کم یکی دوبار لک صورتی و قهوای داشتم و تموم شد
0
1401/07/18
سوال کننده
مرسی عزیزم پس طبیعیه نگران نباشم
1
1401/07/18
ارزو a
اره عزیزم خود دکتره به من گفت اگ لکه بینی داشتی طبیعیه
0
1401/07/18
bahare ❤
سلام پاپ اسمیر درد داره؟
منم الان مطبم میخواد پاپ اسمیر کنه😓
منم الان مطبم میخواد پاپ اسمیر کنه😓
0
1401/07/18
سوال کننده
سلام واسه من که اصلا درد نداشت
اما انگار لکه بینی هام تبدیل به پریود شدن اونم ۸ روز زودتر از موعد 😔
امیدوارم واسه شما اصلا لکه بینی و این جیزا هم نداشته باشه
اما انگار لکه بینی هام تبدیل به پریود شدن اونم ۸ روز زودتر از موعد 😔
امیدوارم واسه شما اصلا لکه بینی و این جیزا هم نداشته باشه
0
1401/07/18
bahare ❤
واای واس من درد داشت
اومدم خونه دیدم لباس زیرم خووونی شده
تو گوگل میخوندم نوشته بود این خونریزی طبیعی و بابت خطای انسانیه
اومدم خونه دیدم لباس زیرم خووونی شده
تو گوگل میخوندم نوشته بود این خونریزی طبیعی و بابت خطای انسانیه
0
1401/07/18
bahare ❤
اتفاقا الان داشتم میخوندم نوشته بود اگه نزدیک پریودتون باشه احتمال داره خونریزیتون ادامه پیدا کنه و پریود بشید جای نگرانی نیس
0
1401/07/18
bahare ❤
دکتر تستو گرفتنی چیزی نگفت بهت در مورد زخم و التهاب و اینا؟
0
1401/07/18
ارزو a
عزیزم جواب پام اسمیرت چیشد
0
1401/07/18
ارزو a
پاپ
0
1401/07/18
ارزو a
من هنوز جوابشو نگرفتم موندم اگ التهاب داشته باشم چیکار کنم
0
1401/07/18
ارزو a
اخه تو پاپ اسمیر پارسالیم التهاب متوسط داشتم ولی دکتره اصلااا هیچی بهم درموردش نگفت
0
1401/07/18
سوال کننده
آره منم دیدم اینو ولی حسابی حالم گرفته شد البته که هنوزم مثل پری نیست ولی خب دیگه بیشتر شده احتمالا پری داره میاد
0
1401/07/18
سوال کننده
امشب رفتم پیشش جواب ازمایشم هم اومده بود گفت همه چیت نرماله هیچ مشکلی نیست پری هم طبیعیه
0
1401/07/18
سوال کننده
آره عزیزم امروز گرفتم گفتن نرماله مشکلی نیست
دلت رو بد نکن ان شاالله که آزمایش شما هم نرماله مشکلی نیست
دلت رو بد نکن ان شاالله که آزمایش شما هم نرماله مشکلی نیست
0
1401/07/18
bahare ❤
خب خداروشکر که نرماله😍
واس من یک هفته ده روز طول میکشه جوابش بیاد
واس من یک هفته ده روز طول میکشه جوابش بیاد
0
1401/07/18
bahare ❤
دکتر به منم گفت واای چقد التهاب داری دهانت زخمه😯 من انقد استرس گرفتماااا
حالا باید یک هفته رو با استرس بگذرونم تا جواب بیاد
ولی من اصن نه خارش و نه درد هیچی نداشتم نمیدونم چطور میگه زخم داری😩😩
حالا باید یک هفته رو با استرس بگذرونم تا جواب بیاد
ولی من اصن نه خارش و نه درد هیچی نداشتم نمیدونم چطور میگه زخم داری😩😩
0
1401/07/18
سوال کننده
عه وا چرا انقدر دیر؟
0
1401/07/18
سوال کننده
زخم هم داشته باشی همونجا تو مطب برمیدارن فک میکنم کار سختی نیست نگران نباش
0
1401/07/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون فاطمه بانو جانم
عزیزم این مساله میتواند بدلیل پاپ اسمیر باشد که کاملا طبیعی است البته که احتمالاتی همچون تغییر در تاریخ سیکل ماهیانه و یا حتی لکه بینی ناشی از لانه گزینی هم مطرح هستند، اگر تبدیل به خونربزی شده هم پریود است و نگران کننده نیست 🌹
عزیزم این مساله میتواند بدلیل پاپ اسمیر باشد که کاملا طبیعی است البته که احتمالاتی همچون تغییر در تاریخ سیکل ماهیانه و یا حتی لکه بینی ناشی از لانه گزینی هم مطرح هستند، اگر تبدیل به خونربزی شده هم پریود است و نگران کننده نیست 🌹
0
1401/07/19
سوال کننده
حتی اگر خونریزی خیلی کم تر از پریود های قبلی باشه هم به نظر شما همون پریود محسوب میشه؟
0
1401/07/19
پزشک اوما
جان دل بستگی دارد چقدر کمتر باشد، حجم خونریزی مجموعا چطور است؟
0
1401/07/19
سوال کننده
ببخشید میگم اما پد بهداشتی رو خیلی کم کثیف میکنه فقط وقتی میرم دسشویی موقع شست و شو خون میبینم
0
1401/07/19
سوال کننده
دل درد و گرفتگی های پریودی رو هم اصلا ندارم
0
1401/07/19
سوال کننده
در حالی که پریودی های قبلیم روز های اول خونریزی مداوم داشتم
0
1401/07/19
پزشک اوما
عزیزم بنابراین پریود محسوب نمیشود صبوری کنید اگر تبدیل به خونربزی نشد، آزمایش خون برای کنترل بارداری انجام دهید ، البته فعلا تا موعدتان صبوری کنید 🌹🌹
1
1401/07/20
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییتون❤🌹
1
1401/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم بانو جان ❤️💖❤️
1
1401/07/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|179_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- احتمال بارداری بعد از ۵ روز تاخیر در پریود
- کم شدن حجم خونریزی بعد از اقدام به بارداری
- سکیلمو چجوری در نظر بگیرم توروخدا اگه میدونین راهنماییم کنید🥺🥺
- خوردن قرص شیرافزا در پریودی؟
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- پریودی بعد جراحی سپتوم دیواره رحم تا چند روز لک بینی داریم
- 😔😔😔😭😭😭وای بازم دردپری دارم دوباره داره پری میادخیلی داغونم دیگه چیکارکنم
- دفع لخته های خون در پریودی
- بعد از اتمام دوفاستون و استرمارین و آمپول hcg مگه نباید پریود بشم؟
- دکتر جان و بچه ها توروخدا کمکم کنید گیج شدم




