Ooma
پرسش (1401/07/18):

تفسیر جواب آزمایش فیتو در ۱۶هفتگی

دکتر اوما من سونوگرافی nt2/03بود خواستم ببینم خطرناکه یا خوبه همه چی؟
دکترم برام آزمایش نوشت که ۱۶هفتگی انجام بدم لطفاً میشه نگام کنید که خوبه یا ن؟

تفسیر جواب آزمایش فیتو در ۱۶هفتگی
سلام مامان گل
آزمایشتان موردی ندارد و شرایط طبیعی است فقط سونوگرافی آنومالی اسکن را فراموش نکنید 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه