اگه دکترش اجازه میده برای اسهالش کپسول یوموگی بده باید بریز توی شیرش
خداروشکر خوبیم .تو چطوری؟ علیسام خوبه؟
غذا بهش میدی دیگه؟ ریفلاکسش بهتر شده؟
ن رفلاکسش بدترشده بهتر نشده
غذا خور بشه بهتر میشه .دارو هم بهش بده که درمان بشه.
وسط بحث میپرم ولی گفتم یه چیزی که برا پسر من موثر بوده رو بهت بگم برای رفلاکس پسرم روزایی که بهش سیب میدادم خیلی رفلاکسش بهتر میشد سیب زرد رنده میکردم تو پستونک میوه میدادم بهش آبش رو میخورد اون روز دیگه خیلی کم بالا میاورد
فدات پسر من بالا نمیاره اصلا..فقط شیر میاد پشت حلقش و مدام در حال جویدنه ..خیلی کم بالا میاره
سلام مامان جان
بله موردی ندارد میتوانید شروع کنید به علاوه شیردهی را افزایش دهید تا دلبندتان دچار کم آبی نشود 🌹