تیروئید کم کار داره نرفته دکتر؟
میزان تری گلیسیرید یکم بالاعه
سلام عزیزم فقط انزیم کبدی یه کم بالاست با تری گلیسیرید
اگه قرص مصرف میکنه برا تیروئید باید ادامه بده قط نشه
سلام به روی ماهتون عزیزم
در آزمایش برادر محترم شما سطح چربی خون تری گلیسیرید و یکی از آنزیم های کبدی بالاتر از حد طبیعی است. سونوگرافی از کبد برای ارزیابی کبد چرب انجام شود و رژیم غذایی را اصلاح کرده و تحت نظر متخصص باشند. اگر وزن بالا است کم شود و ورزش کنند.
کم کاری تیروئید هم دارند که باید جهت درمان اقدام کنند 🌹