سلام شبتون بخیر
از دیروز که روز ۱۴ سیکلم بوده سینه هام درد میکنه مثل درد قبل از پریودی. امروز هم سونو دادم pco بودم😓
هنوز دارویی مصرف نکردم تازه تنبلی گرفتم.
درد سینه هام برای چیه؟؟
چند روز پیش ازمایش پرولاکتین هم دادم که نرمال بود.
یه سوال دیگه اینکه همسرم هم اسپرمش ضعیفه میتونه بدون تجویز مکمل مصرف کنه؟
مثل ویتامین د۳، ویتامین ای و سی و قرص کیوتین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



478
1401/07/18





