سلام خدمت پزشک عزیز.
من فردا وقت نوبت دارم دکترم باید لوله ی تو کلیه ام رو دربیاره.
ولی متاسفانه روز ۴ پریودی ام.
میشه قرص ال دی بخورم که قطع بشه خونریزی فعلا؟ چون در دوران شیردهی هستم می پرسم که مجاز ال دی یا نه
خونریزیمم کم فقط لخته ایی.
ممنونم🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374
1401/07/17




