سلام خانم دکتر من دیشب کمی فشارم پایین بود و هرچه میخوردم بالا نمی آمدم و بعد از چند ساعت کمی بالا آوردم و امشب هم بعد از شام نیم ساعت بعد بالا آوردم تا جایی که دیگه چیزی برای بالا آوردن نداشتم
درضمن در طول بارداری تا دیشب اصلا اصلا نه ویاری داشتم نه حالت تهوع نه بالا آوردم و فقط این دوشب بوده و به همین دلیل کمی نگران شده ام
ایا لازم است به پزشک مراجعه کنم ؟
پرسش (1401/07/17):
بالا آوردن در هفته ۱۲ بارداری
322
10
1401/07/17
سوال کننده
0
1401/07/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فشار خونتان امشب کنترل شده؟ مشکل دیگری ندارید؟
فشار خونتان امشب کنترل شده؟ مشکل دیگری ندارید؟
0
1401/07/18
سوال کننده
والا دستگاه فشار ندارم فقط در شب یکبار حالم بد میشه و احساس ضعف میکنم و نمیتونم سرپا بمونم و باید فورا دراز بکشم
0
1401/07/18
سوال کننده
وباید اب قند بخورم تا سرحال بشم
0
1401/07/18
پزشک اوما
جان دلم اینبار که حالتان بد شد در اسرع وقت به درمانگاه برای کنترل فشارخون مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
1
1401/07/18
سوال کننده
ممنونم 🙏🏻
1
1401/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💗
1
1401/07/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|192
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




