سلام دکتر
من میخوام سزارین بشم اما دکترم میگه چون علتی براش نداریم باید بنویسم سزارین اختیاری که اینطور بیمه بهت پولی نمیده...من قبلاً یه سقط داشتم شقاق مقعدی هم دارم آیا اینا دلیل نمیشن برای بیمه؟؟ دکترم میگه هرچی بنویسم باید برای بیمه با مدرک ثابت بشه تا پولت رو بدن....میشه بگید چه چیزی میشه نوشت که بیمه بابتش مدرک نخواد و سخت نگیره؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



741
1401/07/17








