سلام خانم دکتر ایا این مدفوع مخاطی و خلطی محسوب میشه و اگر بله علت چیه و چه باید بکنم
وزن گیری نوزادم خوبه و تب و بی اشتهایی هم نداره
پرسش (1401/07/17):
مدفوع مخاطی نوزاددوماهه.
726
20
1401/07/17
سوال کننده
0
1401/07/17
سوال کننده

0
1401/07/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اخیرا اینطور شده؟
اخیرا اینطور شده؟
0
1401/07/17
سوال کننده
سلام دکترجان.هرازگاهی
0
1401/07/17
پزشک اوما
شیردهی از سینه دارید ؟
0
1401/07/17
سوال کننده
بله شیرخودمو میخوره
اما یه وقتایی هم شیرخشک میدک
اما یه وقتایی هم شیرخشک میدک
0
1401/07/18
پزشک اوما
جان دلم بنابراین هنگامی که مدفوع به این شکل در می آید حتما روی برنامه غذایی خود دقت کنید ببینید چه ماده غذایی خاصی مصرف شده چون مدفوع مقداری مخاطی است و احتمال حساسیت را مطرح می کند
0
1401/07/18
سوال کننده
ماست خوردم این چندروزه و بادام
ممکنه حساسیت به لبنیات یا بادام باشع؟
ممکنه حساسیت به لبنیات یا بادام باشع؟
0
1401/07/18
پزشک اوما
بله جانم فعلاً هر دو را از برنامه غذایی خود حذف کرده و تغییرات را پایش کنید 🌹🌹
1
1401/07/18
سوال کننده
ممنون دکتر مهربون.خدا خیرتون بده که دلسوزانه جوابگوی سوالاتمون هستین🥰
برای نفخش پدی لاکت میدم.شبا اذیت میشه خیلی.چیز دیگع ای هست بدم اروم شه؟
برای نفخش پدی لاکت میدم.شبا اذیت میشه خیلی.چیز دیگع ای هست بدم اروم شه؟
0
1401/07/18
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان جان و ممنونم از دعای خیرتون 💗
حرکت دوچرخه پا و ماساژ شکمی را منظم روزانه انجام میدهید ؟
حرکت دوچرخه پا و ماساژ شکمی را منظم روزانه انجام میدهید ؟
0
1401/07/18
سوال کننده
سلامت باشید
دوسه روزی هست انجام میدم
واینکه یکروز درمیان دفع داره گاهی.یبوست محسوب میشع؟
و یکی دوروزه موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه
دوسه روزی هست انجام میدم
واینکه یکروز درمیان دفع داره گاهی.یبوست محسوب میشع؟
و یکی دوروزه موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه
0
1401/07/18
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، همین موارد را با جدیت در فواصل منظم روزانه انجام دهید. حتما آروغ گیری به درستی صورت گیرد. این الگوی دفع یبوست محسوب نمیشود اما نفخ دارد و اذیت میشود در کنار پدی لاکت، قطره هایی مانند بی بی کولیک، اهورا نی نی، سگانوز و... را امتحان کنید🌹
1
1401/07/18
سوال کننده
ممنونم دکتر مهربون🥰🥰🥰♥️
0
1401/07/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💓💗💓
0
1401/07/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/07/19
سوال کننده
stk: |~|12|~|270
0
1401/07/19
پزشک اوما
❤️❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- 🌹🌹🌹🌹ختم یاسین برای شفای یه بیمار محتاج 😞😞😞😞😞
- سوال غیربارداری از پزشک اوما ودوستان عزیزم🌹🌹🌹🌹
- 🌹🌹🌹🌹سوال غیر بارداری از پزشک عزیز
- نحوه گذاشتن عکس ازمایش در قسمت پرسیدن سوال
- 💥💥💥فووووررری🤭💥 تفسیر ازمایشات خون و ادرار🙏🙏🙏
- سونو انومالی جفت کدوم قسمته ؟
- راهنماي كيت تخمك گذاري
- کدوم کیت پررنگ تره ؟؟؟
- تاخیر در پریود و منفی شدن بی بی چک
- ivf وهزینه های آن




